بازداشت ۴ نفر از مرتبطین گروهک تروریستی جیش الظلم در سراوان

Submitted on س., 05/23/2023 - 08:31

به گزارش همشهری آنلاین، مسعود ستایشی سخنگوی قوه قضاییه، امروز در نشست خبری با خبرنگاران در تهران  گفت: شهید شهرکی رئیس پلیس آگاهی شهرستان سراوان و همسرشان دهم اردیبهشت ماه امسال در خیابان ، در حمله تروریستی توسط افراد ناشناس با خودرویی که فاقد پلاک بود، مورد اصابت چند گلوله قرار می‌گیرند .

وی افزود در این حمله شهید شهرکی، به شهادت رسیده و همسر وی جراحت شدیدی پیدا می‌کند که در بیمارستان شهید می‌شوند.

مسعود ستایشی افزود: پس از تحقیقات و رصد اطلاعاتی تعداد ۴ نفر از مرتبطین گروهک تروریستی جیش الظلم همگی به اتهام حمل و نگهداری سلاح، تحصیل مال مسروقه و معاونت در قتل عمدی و عضویت و هواداری از گروهک جیش الظلم تفهیم اتهام و قرار بازداشت موقت آن‌ها صادر می‌شود

وی ادامه داد: این متهمان الان در زندان هستند و پرونده در حال تکمیل تحقیقات مقدماتی و رسیدگی به این پرونده و شناسایی سایرین هم با همگاری دستگاه‌های ذیمدخل و ضابطان قوه قضاییه ادامه دارد و نتیجه این موارد اطلاع رسانی خواهد شد.

 ساعت هفت و ۱۰ دقیقه دهم اردیبهشت سرگرد شهید شهرکی در حالیکه با خانواده‌اش در یکی از خیابان‌های شهرستان سراوان در حال تردد بودند، توسط معاندان به صورت ناجوانمردانه ترور شد.

در این اقدام ناجوانمردانه رئیس پلیس آگاهی انتظامی شهرستان سراوان همراه با همسرش مورد هدف گلوله قرار گرفته و هر دو به فیض شهادت رسیدند.

از این شهیدان والامقام یک فرزند دختر ۱۶ ساله و یک پسر ۱۵ ساله به جا مانده است.

منبع
hamshahrionline
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز