از سپتامبر تاکنون، ۶ افسر پلیس در کانادا کشته شده‌اند / مظنونین قتل افسر پلیس انتاریو

Submitted on پ., 12/29/2022 - 11:32

از سپتامبر تاکنون، ۶ افسر پلیس در کانادا کشته شده‌اند / انتشار اطلاعات جدیدی از مظنونین قتل افسر پلیس انتاریو

با کشته شدن گرزگورز پیرزچالا، افسر پلیس انتاریو، از سپتامبر تاکنون شش افسر پلیس در کانادا کشته شده اند.

به گزارش رسانه هدهد کانادا، کارشناسان در پی این حادثه که روز سه شنبه روی داد، نسبت به تداوم این روند هشدار دادند.

قتل‌های اخیر افسران پلیس نگران‌کننده و نشان‌دهنده این است که با توجه به مسئولیت‌های زیاد این ماموران، شرایط کاری پلیس‌ها چقدر خطرناک شده است.

آرنتفیلد که خودش از ماموران سابق نیروی پلیس است. در عین حال اعتقاد دارد هنوز تعداد این تلفات در پلیس کم است و روند رو به رشدی ندارد.

گرزگورز پیرزچالا، افسر پلیس انتاریو، در حین ماموریت به قتل رسید. او در حد فاصل ۴۵ کیلومتری جنوب همیلتون در حال پاسخگویی به یک راننده بود که هدف شلیک گلوله قرار گرفته و کشته شده است.

رئیس پلیس انتاریو این حادثه را «دلخراش» خواند و از تحقیقات پلیس در رابطه با مظنون یا مظنونان این حادثه خبر داد.

از ابتدای پاییز چهار مامور پلیس دیگر در حین انجام وظیفه و یک مامور پلیس در خارج زمان خدمت هدف اصابت گلوله قرار گرفته و کشته شده‌اند.

درپی قتل افسر پلیس گرزگورز پیرزچالا، افسر پلیس انتاریو، در حوالی هاگرسویل جزئیات جدیدی در مورد دو مظنون این حادثه منتشر شده است.

در همین رابطه رندال مک کنزی، ۲۵ ساله، از می‌سی‌ساگا و برندی استوارت اسپری، ۳۰ ساله، از همیلتون، تاکنون بعنوان مظنونین اصلی قتل افسر پلیس معرفی شده‌اند.

توماس کریک، از پلیس انتاریو در این رابطه گفت که مک‌کنزی از سال ۲۰۱۸ برای همیشه از حمل و نگهداری هرگونه سلاح گرم منع شده بود. اما او سه سال بعد، یعنی در سال ۲۰۲۱، باز هم به چندین جرم مرتبط با سلاح گرم و حمله به یک افسر پلیس متهم شده است.

کریک اذعان داشت که مک کنزی با چند شرط از جمله ماندن در محل سکونت خود و نداشتن سلاح گرم به قید وثیقه آزاد شده بوده است. و قرار بود سپتامبر امسال پاسخگوی اتهاماتش باشد اما از حضور در دادگاه بازماند.

منبع: سی‌تی‌وی، سی‌تی‌وی

منبع
hodhod

بیشترین بازدید اخبار امروز