آخرین داده ها: هزینه اجاره تورنتو شروع به کاهش می کند

Submitted on س., 10/24/2023 - 21:17

طبق گزارش جدیدی از Rentals.ca، افزایش هزینه اجاره در تورنتو در حال کاهش است.

طبق داده‌های جمع‌آوری‌شده توسط Rentals، میانگین قیمت درخواستی یک واحد اجاره‌ای در تورنتو در سپتامبر در مقایسه با سپتامبر سال گذشته تنها ۲/۳ درصد افزایش یافته است. این آژانس گفت که این کندترین سرعت رشد قیمت اجاره در شهر تورنتو در دو سال گذشته است.

در سپتامبر گذشته، اجاره بها نسبت به سال قبل ۸/۷ درصد افزایش یافت.

در این گزارش آمده است در حالی که افزایش سالانه اجاره بها در ماه سپتامبر به طور غیرعادی در بیشتر بازارهای اصلی بالاست ، رشد سالانه اجاره در تورنتو در ماه گذشته به شدت کاهش یافت، که احتمالاً نشان دهنده این است که روند طولانی مدت تورم اجاره در شهر در مسیر کاهش است.

بنا بر گزارش تورنتوپرشنز، نشانه های کاهش اجاره بها هم اکنون ظاهر شده است. اساساً اجاره بها در تورنتو ماهانه، بدون تغییر بود. در تمام انواع اجاره، ساکنان تورنتو به طور متوسط ​​۲۹۰۲ دلار در ماه پرداخت می کنند که ۰/۱ درصد نسبت به ماه قبل افزایش یافته است.

در مقایسه با سایر بازارهای اجاره در کانادا، تورنتو در رتبه سوم پس از ونکوور و برنابی در منطقه ونکوور بزرگ قرار دارد.

به استثنای تورنتو، شهرهای انتاریو که در لیست گران ترین بازارهای اجاره آپارتمان و آپارتمان در کانادا قرار دارند که همگی در منطقه تورنتو بزرگ قرار دارند، از جمله اوکویل (2960 دلار)، برامپتون (2704 دلار)، وان (2697 دلار)، میس وست. ساکرامنتو (2687 دلار)، اتوبیکوک (2634 دلار) و نورث یورک (2629 دلار).

وقتی صحبت از هزینه های اجاره مسکن مشترک می شود، تورنتو به عنوان دومین شهر گران کشور در رتبه دوم قرار دارد. افرادی که با هم اتاقی ها زندگی می کنند به طور متوسط ​​۱۳۰۸ دلار در ماه پرداخت می کنند. ونکوور از این نظر رتبه بالایی دارد و هزینه اقامت مشترک به طور متوسط ​​۱۵۹۰ دلار در ماه است.

تعداد خانه ها ی اجاره ای مشترک در کانادا طی سه ماه گذشته نسبت به سال گذشته ۲۷ درصد در لیست افزایش یافته است، زیرا مستاجران سعی می کنند با زندگی با هم اتاقی ها در هزینه ها صرفه جویی کنند و صاحبان ملک سعی می کنند با اجاره فضا، افزایش پرداخت وام مسکن را کاهش دهند. این گزارش می گوید. در انتاریو، تعداد اقامتگاه های مشترک در همان دوره زمانی ۷۸ درصد افزایش یافت.
تورنتوپرشنزداتکام
https://www.torontopersians.com/

منبع
torontoPersians
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز