۴۰ درصد از والدین انتاریو با دادن پیش پرداخت ۷۰ هزار دلار به صاحبخانه شدن فرزندشان کمک می کنند!

Submitted on س., 03/08/2022 - 19:23

در انتاریو، حدود ۴۰ درصد از والدین صاحب خانه های جوان می گویند که از پول برای کمک به فرزندان خود برای خرید خانه استفاده کرده اند که میانگین آن بیش از ۷۰ هزار دلار است.

یک نظرسنجی جدید توسط آباکوس دیتا، به سفارش انجمن املاک و مستغلات انتاریو، نشان می دهد که ۴۱ درصد از صاحبان خانه های ۱۸ تا ۳۸ ساله والدینی دارند که به آنها در خرید خانه کمک کرده اند، برخی از آنها کمک هیا ده ها هزار دلاری به فرزندان خود کرده اند.
در واقع، یک نظرسنجی از ۲۰۰۰ بزرگسال انتاریو نشان داد که از والدینی که از نظر مالی به فرزندان خود کمک می کنند، اکثریت قریب به اتفاق (۷۲ درصد) به طور مستقیم پیش پرداخت خرید خانه را که مبلغ میانگین ۷۳۶۰۵ دلار می باشد، کمک کرده اند.

در این میان والدین به فرزندان خود برای پیش پرداخت میانگین مبلغ سرمایه ۴۰۸۷۸ دلار کمک کرده اند.

در همین حال، ۳۸ درصد از والدینی که برای خرید خانه کمک مالی می کنند، می گویند که به فرزندان خود در پرداخت وام خانه کمک می کنند. این ممکن است نشان دهد که تعداد قابل توجهی از صاحبانخانه های جوان برای پرداخت وام خود بدون کمک والدین خود با مشکل مواجه هستند.

تیم هوداک، مدیر اجرایی OREA، در یک بیانیه مطبوعاتی درباره نتایج این نظرسنجی گفت: "والدین به طور فزاینده ای نگران هستند که فرزندانشان توانایی خرید خانه را نداشته باشند و هر کاری که می توانند برای کمک به آنها برای ورود به بازار انجام می دهند. ما در میان بحران تهیه ی خانه های مقرون به صرفه هستیم. به دلیل کمبود شدید عرضه و افزایش تقاضا بخصوص تقاضا برای خانه های با قیمت متوسط، جوانان مجبور به زندگی در حومه هستند که این امر موجب فرار مغزها و بحران اقتصادی می شود.

میانگین قیمت انواع خانه ها در GTA طی سال گذشته ۲۹ درصد افزایش یافته است و اکنون ۱/۲ میلیون دلار می باشد.

هیئت منطقه ای املاک و مستغلات تورنتو گفت که انتظار دارد قیمت مسکن در سال ۲۰۲۲ حتی اگر افزایش نرخ بهره مورد انتظار باعث گران شدن وام مسکن شود، به افزایش خود ادامه دهد.

یک نظرسنجی به سفارش OREA نشان داد که حدود ۷۱ درصد از جمعیت بی خانمان خواهان خرید ملک مسکونی هستند. اما از این افراد، بیش از نیمی (۵۵%) گفتند که نسبت به خرید خانه در محله‌ای که واقعاً می‌خواهند در آن زندگی کنند، بدبین هستند. حدود ۶۰ درصد از پاسخ دهندگان همچنین گفتند که محله های آنها شاهد مهاجرت افراد زیادی برای یافتن مناطق مقرون به صرفه بوده است.

Hudak در یک بیانیه مطبوعاتی گفت که نتایج این نظرسنجی با توجه به عدم تعادل عرضه و تقاضا "غافلگیر کننده" نیست. او گفت: «برای مقرون به صرفه کردن مسکن برای جوانان انتاریو، ما باید به طور مستمر عرضه مسکن و انتخاب را در بازار در سراسر استان افزایش دهیم.

تورنتوپرشنزداتکام
https://www.torontopersians.com/

منبع
torontoPersians
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز