۱۷۴ اتوبوس منتظر پلاک، از فردا وارد خطوط می‌شوند

Submitted on جمعه, 02/10/2023 - 13:12

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، مهدی علیزاده، سرپرست این شرکت با بیان خبر مذکور  گفت: اتوبوسرانی آمادگی لازم را برای جابه‌جایی شهروندان محترم در یوم الله ۲۲بهمن دارد. 

او با اشاره به اهمیت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و نشان دادن همبستگی آحاد مردم، افزود: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال از آن جهت از اهمیت بسزایی برخوردار است که می‌تواند پیام دیگری به جهانیان مخابره کند که مردم بزرگ ایران اسلامی پس از گذشت  ۴۴ سال از آغاز انقلاب  خود همچنان وفادارانه پای ارزش های انقلاب اسلامی ایستاده‌اند.  

سرپرست شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با بیان اینکه همه ما برای تجدید میثاق با آرمان امام راحل (ره)  و شهدای عزیز ایران اسلامی فردا در راهپیمایی شرکت خواهیم کرد، اظهار داشت: همچنین یاد و خاطره ۵۹ همکار شهید شرکت اتوبوسرانی را گرامی می‌داریم. 

علیزاده در ادامه به شروع فعالیت ۱۷۴ دستگاه اتوبوسی که در صف پلاک‌گذاری قرار داشتند اشاره کرد و گفت: این تعداد اتوبوس فردا در خطوط انتقال مسافران عزیز، به کار گرفته می‌شود و پلاک گذاری آنها در روزهای آینده با همکاری پلیس راهور تهران بزرگ به پایان می رسد و همچنین این اتوبوس های جدید به مدت ۲۲روز خدمات رایگان ارائه می‌دهند. 

سرپرست شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران و حومه از همه مردم دعوت کرد تا فردا در راهپیمایی ۲۲بهمن شرکت کنند.

منبع
hamshahrionline
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز