‍ امام جمعه شیراز: کسی که حجاب را رعایت نمی‌کند، مستکبر است

Submitted on ش., 11/03/2018 - 19:27


حجت‌الاسلام لطف الله دژکام، امام جمعه شیراز: اصل اسکتبار یعنی قیافه گرفتن در مقابل خداوند؛ هر کس که در مقابل خداوند قیافه بگیرد مستکبر است، کسی که نماز نمی‌خواند، واجبات را به جا نمی‌آورد، حجاب را رعایت نمی‌کند، مستکبر محسوب می‌شود، بنابر این در جامعه خودمان مستکبر زیاد داریم؛ حال باید به این سئوال پاسخ دهیم که کسی حق دارد در مقابل خداوند قیافه بگیرد؟


علم‌الهدی: امریکا در ۱۳ آبان ذلیل شد. ۱۳ آبان از سال اول که مسئله کاپیتولاسیون بود و سپس تسخیر لانه جاسوسی رخ داد، در برابر مظالم امریکا بود. الان هم مانند یزید، امریکا مستاصل شده است. ۴۰ سال در همه توطئه‌های استکباری شکست خورده و همانند یزیدی که با چوپ بر لب و دندان زد، فکر می‌کند با فجیع‌ترین تحریم‌ها و اقدامات می‌تواند کاری را انجام دهد و می‌خواهد تحریم‌هایش را اعمال کند.


دادستان تهران از رییس سازمان هواپیمایی کشوری خواست که در رابطه با حذف تدریجی بلیت‌های چارتری با اقدام نموده و بر رعایت حقوق مسافران تمرکز شود.


رئیس دفتر رئیس جمهور درباره تهیه دفتر کاری برای رئیس دولت اصلاحات گفت: صحبت‌ها در این مورد انجام شده است و طبق قانون هر آنچه لازم باشد انجام می‌دهیم.این وظیفه ماست، با بنده هم در این مورد صحبت شده است.


آیت‌الله محمدعلی موحدی‌کرمانی، خطیب نماز جمعه این هفته تهران: بعضی‌ خیال می‌کنند که فرصتی هست که می‌توانند پولی را غارت کنند. ای بدبخت، قیامتی در پیش است، به حساب تو رسیدگی خواهد شد؛ ای کسی که فعلا داری پول‌ها را از طریق حرام جمع می‌کنی، به جان بیت‌المال افتاده‌ای و دزدی و فرار می‌کنی، از دست خدا نمی‌توانی فرار کنی، طبق فرمایش قرآن، به آتشی می‌سوزی که خداوند آن را برای سوزاندن انسان‌های طاغی و یاغی فراهم کرده است.


رییس‌جمهوری در مقاله‌ای که در روزنامه فایننشیال‌تایمز انگلیس منتشر شد با انتقاد از سیاست‌های یک‌جانبه‌گرایانه آمریکا ضمن تشویق کشورهای اروپایی برای ایستادگی در برابر این رویکرد آمریکا نوشت: برجام پیروزی بزرگ دیپلماسی در دوران معاصر است. وقت آن است که اروپا به همراه چین و روسیه بسته نهایی خود را برای جبران تحریم‌های آمریکا ارایه و اجرا کنند.


سردار جلالی، رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور نیز در سخنرانی پیش از خطبه ها گفت: امریکا به عنوان مظهر تروریسم است. همواره هرجا تروریسم هست اسم آمریکا مطرح می‌شود و در جهان امروز از مثلثی برخورداریم که سیاست گذار، هدایت کننده، خلق کننده و تروریست از یک طرف و بهره‌بردار از تروریسم از طرف دیگر و پشتیبان مالی از طرف دیگر قرار دارند. این مثلث یعنی عربستان، رژیم صهیونیستی و آمریکا.


علی مطهری در یادداشتی با عنوان «اندر فضایل برنامه ثریا» که در کانال تلگرامی‌اش منتشر کرده با اشاره به پخش یک برنامه تلویزیونی درباره برجام گفت: معلوم نیست صدا و سیما کی می‌خواهد از این حالت یکطرفه بودن خارج شود و حرف طرف مقابل را هم پخش کند تا مردم بفهمند مذاکره و توافق برجام که از ابتدا تا انتهای آن با نظر رهبری انجام شد اشتباه نبود بلکه اشتباه بعد از توافق انجام شد که بخشی از نظام به خاطر جنگ قدرت و احیاناً منافع اقتصادی مصمم به اجرا نشدن برجام بود تا مبادا به نفع رقیب سیاسی‌اش تمام شود.

منبع
tabnak
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز