گرانقیمت ترین خانه در تاریخ تورنتو شرایطی فروخته شد، عکس ها و فیلم زیبای این خانه ی رؤیایی را ببینید!

Submitted on Mon, 06/03/2019 - 18:23
Videos

این خانه در غرب تورنتو و در اوکویل واقع شده است. گرانقیمت ترین خانه در تاریخ تورنتو سال ها در بازار بود و بالاخره شرایطی فروخته شد. بنا به گزارش وبسایت Real Estate Bureau، این کاخ در حال حاضر در شرایط خاص فروش قرار گرفته است و قیمت آن ۵۹ میلیون

به گزارش تورنتوپرشنز، دلار می باشد. در سال ۲۰۱۷ بیشترین قیمتی که برخی از کاربران اینترنت به شوخی گفتند حتی اگر در لاتاری ۶۴۹ برنده شوید معلوم نیست که بتوانید این خانه را بخرید. !

با توجه به اطلاعات به دست آمده، امسال برای این ملک لوکس ۲۸۵۰۰۰ دلار مالیات پرداخت شد. مبلغ آب و برق و هزینه های نگهداری این خانه نیز مبلغ کمی نیست و متوسط هزینه های سالانه ی آن ۴۸۰۰۰۰ دلار می باشد.

این خانه که Chelster Hall نامیده می شود در حقیقت به این قیمت می ارزد. این خانه در ساحل دریاچه ی اونتاریو واقع شده است و آدرس آن (1150 Lakeshore Road E.)، مساحت این خانه ۴۷۰۰۰ اسکویر فیت می باشد درحالیکه مساحت کاخ سفثد ۵۴۰۰۰ اسکویر فیت می باشد و مساحت سالن نشیمن کاخ سفید ۲۸۰۰۰ اسکویر فیت می باشد. این خانه در محله ای آرام و دنج بنا شده است و تا داون تاون تورنتو فقط نیم ساعت رانندگی فاصله دارد. Chelster Hall در سال ۲۰۰۱ بنا شد و ساخت آن پنج سال طول کشید.

این کاخ ۶ اطاق خواب و ۱۴ دستشویی دارد و طراحی هر کدام از این اطاق ها بسیار زیبا و بی نظیر می باشد.اجازه دهید ببینیم خانه ای با این قیمت چه شکل و شمائلی دارد !

علاوه بر استخر شنای داخلی زمین تنیس و محل بولینگ و یک سینمای کوچک در این خانه وجود دارد. انبار شراب برای ۷۰۰۰ بطری شراب جای دارد و در زیرمین این خانه پارکینگی واقع است که می تواند ۱۲ ماشین را در خود جای دهد. اطاق مهمان این خانه به سبک آپارتمان است و ورودی مجزا دارد. در حیاط این خانه یک کلیسای خصوصی وجود دارد که در دریاچه ی اونتاریو واقع شده است و قسمتی از این خانه می باشد.

گفته می شود که صاحب قبلی این خانه Hugo Powell، مدیر Interbrew بزرگترین شرکت آبجو سازی دنیا بوده است. این زوج به این علت که فرزندانشان مشغول به تحصیل در خارج از کشور هستند این حقیقت را آشکار کردند که بعلت دوری دخترانشان احساس می کنند که این خانه برای آنها بسیار بزرگ است و به همین دلیل می خواهند آن را بفروشند. وی گفت که امیدوار است صاحب جدید این خانه از این خانه خوب نگهداری کند و یا اگر می خواهند آن را به یک مدرسه خصوصی و یا تفرجگاه تبدیل کنند. این خانه زیاد دیده نشده است پس اجازه دهید فیلمی از آن برای شما به نمایش بگذاریم.
تورنتوپرشنز

نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز