کانادا تعداد مهاجران را تا سال 2021 به 350000 نفر افزایش خواهد داد

Submitted on پ., 11/01/2018 - 20:45

کانادا تعداد مهاجران را تا سال 2021 به 350000 نفر افزایش خواهد داد
احمد حوسین وزیر امور مهاجرتی کانادا میگوید که کانادا در سال 2021، 350000 مهاجر را خواهد پذیرفت.

این عدد 40000 نفر بیشتر از رقم پیش بینی شده برای امسال و حدود یک درصد جمعیت کشور است.

این اعداد روز چهارشنبه به عنوان بخشی از برنامه 3 ساله و چند مرحله ای دولت برای پذیرش مهاجران اعلام شد. این رقم از 310000 نفر در امسال شروع شده و سال به سال افزایش خواد یافت.

بخش عمده ای از این افراد تحت برنامه های اقتصادی برای جبران کمبود نیروی کار در بازار وارد خواهند شد.

حوسین میگوید که مهاجرت اقتصادی به خصوص در قسمت هایی که نیاز به کارگر زیاد است و میانگین سن مردم بالا است بسیار ضروری است.

بسیاری از بخش های اقتصادی از دولت خواسته اند تا نیروی کار مهاجر بیشتری در کشور پذیرش شوند.

حذف مواد اولیه مصنوعی از هفت برگر کلاسیک مک دونالد
مک دونالد با حذف مواد اولیه مصنوعی از هفت عدد از برگر های کلاسیک خود گام دیگری را در عرصه غذای سالم بر می دارد.

در قالب آخرین حرکت یک پیشگام در صنعت فست فود، مک دونالد به شکلی گسترده و برجسته به تغییر منو، فرمولاسیون ها و عملیات های خود در سال های گذشته پرداخته و تلاش او با موفقیتی روزافزون ضمن حفظ میانسالان جای ثابتی را در دل جوانان نیز باز کرده است. در مقایسه با عادت مک دونالد به ارائه Big Macها، همبرگر های "Quarter Pounder"، مک ناگت های مرغ و سیب زمینی های سرخ کرده خوشمزه، مصرف کنندگان جوان تر بیشتر به خوردن غذا های تازه و طبیعی اهمیت می دهند و در انتخاب های خود نگران مسائل تغذیه ای هستند.

به طور خاص می توان گفت که این رستوران فست فود زنجیره ای قصد حذف مواد نگهدارنده مصنوعی، طعم های ساختگی و رنگ های اضافه شده از منابع مصنوعی در فرایند تولید همبرگر ها، چیزبرگر ها، چیز برگر های دوبل، مک دوبل ها، همبرگر های Quarter Pounders با پنیر، Double Pounders دوبل با پنیر و بیگ مک در همه شعبه های ایالات متحده آمریکا را دارد. این تعهد در پی گام های قبلی مثل تولید Quarter Pounders در ایالات متحده آمریکا با گوشت تازه گاو، استفاده از شربت ذرت با فروکتوز بالا به جای شکر در نان همبرگر، حذف مواد نگهدارنده مصنوعی از مک ناگت های مرغ، بازگشت به استفاده از کره به جای مارگارین مایع در روند تولید مک مافین های تخم مرغ و استفاده منحصر به فرد از تخم مرغ مرغ های بدون قفس تا سال 2025 داده می شود.

به گفته کریس کمپسینسینسکی، رئیس مک دونالد ایالات متحده آمریکا، مدیران و کارمندان این رستوران فست فود زنجیره ای از اهمیت کیفیت بالای غذا های انتخابی توسط مشتریان آگاه هستند و این آخرین تغییر کلاسیک مثبت در روند تولید برگر های کلاسیک نشان دهنده تعهد گام به گام این شرکت به همراهی با مشتری و ساخت یک مک دونالد بهتر و با کیفیت تر است.

این واقعا دلیلی دیگر برای اثبات تلاش مدیران و کارمندان مک دونالد برای بالا بردن کیفیت غذا به شمار می رود. مدیران و کارمندان امیدوارند که تاثیر کامل همه تغییرات ایجاد شده توسط آن ها برداشت مردم از شرکت را دگرگون کند.

مسلما همه تغییرات انجام شده خوب هستند. در چنین شرایطی شرکت آمار و ارقامی مبتنی بر رشد 2.6 درصدی میزان فروش در ایالات متحده آمریکا در سه ماهه دوم سال نسبت به مدت مشابه سال گذشته را انتشار داد که ادامه روند تغییر از چند سال پیش تاکنون به حساب می آید. آغاز روند تغییرات با انتصاب استیو ایستربروک، در دست گرفتن امور از سوی او و شروع به اعمال یک سری تغییرات از راست و چپ توسط وی همرمان شد.

اما جدید ترین نتایج آمار فروش سه ماهه، از پیش بینی های تحلیلگران مبنی بر رشد 3 درصدی در همین دوره حکایت داشت. البته رقابت هنوز متوقف تشده است. مک دونالد از طرفی باید به رقابت گسترده نه فقط با رستوران های زنجیره ای برگر، بلکه رستوران موفق فعال در زمینه ارائه مرغ، Chick-fil-A بپردازد که گفته می شود کنار مک دونالد عزم حذف آنتی بیوتیک از مرغ های خود را دارد. حتی "Chiptole Mexican Gill"، یک رستوران فست فود زنجیره ای، معمولی و بی تشریفات نیز مجددا بر روی منبع مواد اولیه تازه و طبیعی در قالب یک کمپین تبلیغاتی جدید تاکید می کند.

کانادایی ها این هفت کشور را بیش از ایالات متحده دوست دارند
بسیاری از آمریکایی ها گمان می کنند وطن آنها با پرچم قرمز و سفید و آبی بهترین کشور در دنیا است، در حالی که طبق آخرین گزارش موسسه تحقیقاتی Angus Reid، آمریکا رتبه پایینی بین کشورهای مورد علاقه کانادایی ها دارد. این تحقیق که به صورت آنلاین از 11 تا 17 اکتبر بر روی 1500 کانادایی انجام گرفت، نشان می دهد در دوره دونالد ترامپ علاقه مردم کانادا نسبت به آمریکا بسیار کم شده و دیگر کشورهای گروه G7 جای بیشتری در دل و ذهن کانادایی ها باز کرده اند.

در این رتبه بندی بریتانیا و ایتالیا با 82% آراء در صدر قرار دارند. پس از آن، سرزمین خورشید، ژاپن با 79% مقام دوم را کسب کرده و آلمان و فرانسه نیز با 77% آرا به طور مشترک جایگاه سوم را از آن خود کرده اند. کره جنوبی با 61% و مکزیک با 58% ششمین و هفتمین کشورهای مورد علاقه مردم کانادا بودند. ایالات متحده تنها 49% رای آورد و هشتمین کشور مورد علاقه کاناداییها شناخته شد. پس از ایالات متحده، هند (44%)، و عربستان سعودی (12%) در رده آخر قرار دارند.

با در نظر گرفتن کاهش علاقه مردم به آمریکا در سال 2005، در دوره ریاست جمهوری جورج بوش، اکنون تمایل مردمی به آمریکا با 10 پله سقوط در پایین ترین حد ممکن قرار دارد.

همچنین این تحقیق نشان می دهد افرادی که طرفدار حزب محافظه کار هستند بیش از دیگران به ایالات متحده علاقه دارند. و بین دو کشور آمریکا و هند، علاقه جوانان بین 18 تا 34 سال به هند بیشتر از آمریکا است، در حالی که بزرگسالان با سنین بالاتر ایالات متحده را به عنوان کشور برگزیده انتخاب کردند.

منبع
internet

بیشترین بازدید اخبار امروز