پیش از شنا از وضعیت کیفیت آب های ساحلی تورنتو در برابر باکتری ها آگاه شوید!

Submitted on ی., 07/22/2018 - 19:41

پیش از شنا از وضعیت کیفیت آب های ساحلی تورنتو در برابر باکتری ها آگاه شوید!
بر همگان پر واضح است که انتاریو دارای برخی از بهترین سواحل کانادا می باشد، به ویژه تورنتو که هشت مورد از تمیزترین و امن ترین سواحل کشور را در بر دارد.

برای اطمینان از سلامت عمومی، سازمان بهداشت عمومی تورنتو کیفییت آب های سواحل نظارت شده شهر را از ماه ژوئن تا روز کارگر آزمایش کرده و به تست باکتری E.coli می پردازد و چنانچه سطح این باکتری بالا باشد، این سازمان در آن ساحل تابلوهای هشدار شنا را نصب خواهد کرد.

سواحل تست شده عبارتند از:
ساحل شرقی پارک Marie Curtis
ساحل sunnyside
ساحل Hanlan's Point
ساحل Gibraltar Point
ساحل Centre Island
ساحل Ward’s Island
ساحل Cherry
ساحل Woodbine
ساحل Kew – Balmy
ساحل Bluffer’s Park
ساحل Rouge

چنانچه بخواهید از امنیت ساحل مورد نظرتان مطلع شوید می توانید از سایت SwimSage page تورنتو دیدن فرمایید. اگر ساحل مورد نظرتان بسته می باشد، نگران نباشید، چرا که می توانید از یکی از 58 استخر روباز تورنتو استفاده کرده و لذت ببرید.

در شکل زیر می توانید نقشه تمامی سواحل را مشاهده کرده و از امنیت آن ها اطمینان یابید.

کانادا با افزایش غیرمنتظره میزان فروش محصولات تولیدی در ماه می مواجه شد
طبق اعلام مرکز آمار کانادا "میزان فروش محصولات تولیدی در ماه می افزایش 1.4 درصدی داشت و به 57.1 میلیون دلار رسید" که این افزایش به دنبال افت 1.1 درصدی در ماه آوریل بوده است.

طبق نظرسنجی انجام شده از سوی Thomson Reuters Eikon اقتصاددانان انتظار افزایش 0.5 درصدی در ماه می می رفت.

Derek Holt، رئیس اقتصاد بازارهای مرکزی در Scotiabank ابراز داشت "این میزان افزایش فراتر از انتظار ما بود."

همچنین این مرکز اعلام میکند 14 صنعت از 21 صنعت در بخش تولید مواد شیمیایی، ماشین آلات و صنایع چوب افزایش فروش داشته است. و شاهد افزایش فروش در7 استان از 10 استان از جمله بریتیش کلمبیا و آلبرتا هستیم و این درحالیست که استان نیوفاندلند از ماه گذشته تا به حال، رکود 29.7 درصدی را در بخش تولید و فروش تجربه کرده است.

در این میان بیشترین کاهش به صنعت تجهیزات حمل و نقل اختصاص یافت. عمر عبدل الرحمن اقتصاددان TD اظهار داشت کاهش 6.6 درصدی در فروش وسایل نقلیه موتوری به معنای "افت در اوج چرخه تولید است" حتی جدا از عدم قطعیت و محدودیت تجارت درحال رشد در این بخش، بنظر میرسد که تقاضای ایالات متحده در بخش خودرو افزایش یافته است.

منبع
iraniancanada

بیشترین بازدید اخبار امروز