هشدار: احتمال آلودگی گوشت های والمارت به باکتری ای کولای

Submitted on چ., 04/03/2019 - 21:39
Videos

هشدار: احتمال آلودگی گوشت های والمارت به باکتری ای کولای
مرکز سلامت فدرال دستور جمع آوری کلیه گوشت های قرمز برند Cargill به دلیل احتمال آلودگی به باکتری ای کولای را صادر کرد.

آژانس بازررسی غذایی کانادا از 86 مورد بیماری مرتبط با گوشت ها خبر داد و از همه مردم خواست گوشت ها را به مغازه ای که از آن خرید کرده اند، تحویل دهند.

گوشت ها با نام Your Fresh Marke، در مغازه های والمارت در آلبرتا، انتاریو، کبک، نیوبرانزویک، نوا اسکوشیا، بریتیش کلمبیا، منیتوبا و ساسکچوان به فروش رسیده اند.

این گوشت ها شامل راسته گوسفندی چرخ شده با چربی، گوشت گاو چرخ شده با چربی، گوشت گاو چرخ شده و راسته گوسفندی چرخ شده در بسته های 475 گرمی، 900 گرمی و 1.6 کیلوگرمی می باشند.

سخنگوی شرکت Cargill در مصاحبه با خبرگاران گفت: "این باکتری در گوشت هایی که در تاریخ 31 مارس بسته بندی شده و به کلگری فرستاده شده اند، مشاهده شده است". وی گفت: "مطمئنا سلامت مواد غذایی برای ما اهمیت زیادی دارد و هرگونه همکاری با دولت لازم باشد انجام می دهیم تا راه حلی برای این مشکل بیابیم."

این فراخوان شامل 14,000 کیلوگرم یا 14 تن گوشت می شود. بزرگترین فراخوان گوشت در کانادا در سال 2012 اتفاق افتاد که طی آن 4,000 تن گوشت از مغازه ها و خانه ها به دلیل آلودگی به باکتری ای کولای جمع آوری شد.

علائم آلودگی به این باکتری شامل حالت تهوع، استفراغ، گرفتگی شدید یا خفیف عضلات شکمی، و اسهال شدید یا خونی می باشد.

سرمایه گذاری کانادا بر روی سیستم حمل و نقل هایپرلوپ/ فاصله بین مونترال و تورنتو را تنها در 40 دقیقه بپیمایید
طبق گزارش های بخش حمل و نقل کانادا، دولت کانادا به دنبال گروهی مشاور حرفه ای برای تخمین هزینه های سیستم حمل و نقل هایپرلوپ می باشد.

هایپرلوپ نسل جدیدی از سرویس های حمل و نقل است که می تواند فاصله بین مونترآل و تورنتو را تنها در 40 دقیقه طی کند.

سیستم حمل و نقل کانادا در حال مطالعه بر روی هایپرلوپ است تا اطلاعات بیشتری در مورد این نوع از تکنولوژی، کاربرد آن، نقش اقتصادی، و امنیت آن به دست آورد.

این سیستم هنوز در دنیای واقعی اجرا نشده است اما در گوشه و کنار جهان آزمایشاتی درباره فشار هوای تیوب ها، کپسول مسافران، ارزیابی، نیروی رانشی، توزیع انرژی و کیفیت سفر مسافران انجام شده است. دولت نیز بیان داشت که مزایای این سیستم در دنیای واقعی هنوز آزمایش نشده است.

Sebastien Gendron، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران شرکت حمل و نقل سریع Transpod، اظهار داشت این که دولت مطالعه بر روی هایپرلوپ را به طور جدی آغاز کرده است، خبر بسیار خوبی است. شرکت Transpod از 3 سال پیش همکاری های بی شماری با دولت داشته است.

در ماه می 2016، Hyperloop One رقابتی جهانی برگزار کرد که طی آن مشخص می شد اولین اجرای سیستم هایپرلوپ در کدام کشور خواهد بود. پس از اعلام نتایج مشخص شد مسیر بین مونترآل و تورنتو یکی از بهترین گزینه ها برای اجرای این سیستم خواهد بود.

اگر این سیستم حمل و نقل بین 3 شهر مونترآل، اتاوا و تورنتو راه اندازی شود، فاصله زمانی بین شهرها به شرح زیر خواهد بود:

تورنتو – مونترآل (640 کیلومتر) 39 دقیقه
تورنتو – اتاوا (450 کیلومتر) 27 دقیقه
اتاوا – مونترآل (190 کیلومتر) 12 دقیقه

منبع
iraniancanada

بیشترین بازدید اخبار امروز