هدایای متنوع، حربه مشاوران املاک برای جلب اعتماد مشتریان!

Submitted on ی., 05/13/2018 - 14:25

تورنتو- مشاوران املاک، دادن هدایای مختلف به مشتریان خود را در ایجاد ارتباط نزدیک با آنان موثر می دانند. ارتباط و دوستی که اغلب تا چند سال بعد از نهایی شدن معامله خرید یا فروش ملک، حفظ می شود.

هر بار که مایک دنیا (مشاور املاک ساکن تورنتو)، معامله ای را برای مشتری اش نهایی می کند، دست به جیب می شود. مثلا دسته گل هزار دلاری برای مشتریانش می فرستد یا از اروپا شکلات Godiva سفارش می دهد. او این هدایا را برای تشکر از مشتریانی که در انجام یکی از بزرگترین معامله های عمرشان به وی اعتماد کرده بودند، اهدا می کند.

هدایایی که مشاوران املاک به مشتریان شان می دهند از یک شیشه شراب فراتر رفته است. دنیا که یک سوم از سال را در آسیا سپری کرده و از آنجا کار می کند، می گوید: آنها (مشاوران املاک) روز به روز سخاوتمندتر می شوند. شخصا، فکر می کنم که بردن شما و پسرتان به یکی از مسابقات تیم هاکی Toronto maple Leafs، به اندازه یک مستر کارت، ارزشمند است.

با اینکه اکثر مشتریان دنیا را خریداران خارجی و اغلب سرشناس تشکیل می دهند، اما مشاورانی که مشتریان ثروتمند و مشهور ندارند نیز برای جلب نظر و اعتماد آنها، ولخرجی می کنند. این روزها، اهدای تابلوی نقاشی آب رنگ یا رنگ روغن از ملک خریداری شده، آبونمان باشگاه ها یا کلوپ های مختلف و spa، جزو هدایای رایج محسوب می شوند.

آماندا میلر، از مشاوران املاک موسسه Slavens and Associates تورنتو می گوید که اغلب به سازمان های خیریه کودکان یا نهادهای غیرانتفاعی کمک مالی می کند. همچنین به نقطه نظرات مشتریان در مورد نوسازی های آینده، علائق و سرگرمی های مورد علاقه آنها و فرزندان شان نیز توجه می کند و از آنها برای یافتن هدیه مناسب ایده می گیرد. اما هدایای میلر، الزاما قابل لمس یا به اصطلاح بسته بندی نیستند. او یک بار، آپارتمان مشتری اش را که می بایست حتما چیدمان یا staging می شد را بدون هزینه و از جیب خود انجام داد. گشاده دستی میلر، وقتی مشتری موفق شد آپارتمان را به قیمت عالی بفروشد، جبران شد.

منبع
iranjavan

بیشترین بازدید اخبار امروز