ممکن است گاراژ پشتی خانه ها در تورنتو برای تبدیل شدن به خانه ی اجاره ای مجوز بگیرد!

Submitted on Mon, 07/22/2019 - 10:26

بنا به گزارش تورنتوپرشنز، در حال حاضر شهرداری Old Toronto and East York تورنتو برای ساختن راهروی ماشین روی خانه ها مجوز می دهد تا دشواری خانه های اجاره ای در تورنتو آسان شود. اخیراً کمیته ی Planning and Housing پیشنهاد داده است تا این مجوز شامل تمامی محدوده ی تورنتو شود. همزمان، بعضی کارشناسان پیشنهاد داده اند که برای تبدیل مکان های عمومی گاراژ ها به خانه های استیجاری مجوز داده شود.

بنا بر گزارش «تورنتو استار» کالیفرنیا در سال ۲۰۰۹ در تلاش برای گذراندن قانونی بود تا اجازه دهد دو واحد به قسمت مجزای خانه به راحتی اضافه شود که راه جدیدی را برای کلانشهر های آمریکای شمالی باز کند تا مشکل مسکن حل شود. گاراژهای تورنتو نیز اینچنین است. کالیفرنیا برای ساخت دو واحد مجوز صادر کرده است که شامل نواحی حومه نیز می شود ولی تورنتو محدودیت قائل است.

بنا بر آخرین گزارش پیشرفت املاک از لس آنجلس، تعداد درخواست های ADU افزایش یافته است و از ژانویه ی سال ۲۰۱۷ در طی دو سال اخیر بعد از اصلاحات قانونی ۱۶ برابر شده است. گزارش شده است که قانون کالیفرنیا نیاز دارد تا مجوز ADU برای شهرداری و دولت های شهرستان طی ۱۲۰ روز صادر شود. دولت محلی می تواند فاکتورهایی را برای توسعه ی استانداردها مانند ارتفاع ساختمان و سقف خانه در نظر بگیرید. ADU باید اجاره داده شود و نمی تواند جداگانه فروخته شود.

بعضی شهرها در کالیفرنیا از این امر پیشی نیز گرفته اند و اجازه می دهند تا گاراژ به دو واحد تبدیل شود مانند سن خوزه که صاحبخانه ها را از هزینه ی شهرداری معاف می کند
و ۲۰۰۰۰ دلار برای بازپرداخت وام ها فراهم می آورد.

از نقطه نظر بودجه، جمعیت جی تی ای از ۶/۹ میلیون نفر در سال ۲۰۱۷ به ۹/۷ میلیون در سال ۲۰۴۱ افزایش خواهد یافت. هم اکنون وقت آن است که دیدگاه خود را نسبت به مشکل کمبود مسکن باز تر کنیم. ممکن است تبدیل گاراژ به خانه ی اجاره ای ایده ی خوبی باشد.
تورنتوپرشنز

نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز