مدیر عامل انجمن مسکن تورنتو برکنار شد

Submitted on ش., 02/23/2019 - 00:32

بنابر تصمیم هیات مدیره انجمن مسکن تورنتو کتی میلسون (Kathy Milsom) ، مدیرعامل این انجمن برکنار شد. مدیر عامل انجمن مسکن تورنتو برکنار شد

بنابر تصمیم هیات مدیره انجمن مسکن تورنتو کتی میلسون (Kathy Milsom) ، مدیرعامل این انجمن برکنار شد.

به نقل از سی تی وی، علت برکناری «میلسون» به ماه دسامبر سال گذشته برمی‌گردد که او بخاطر بررسی یک پرونده با مدیر آژانس Orchange درگیر شد.

به جز او یک کارمندی که اسمش فاش نشده درگیر این پرونده بوده و برکنار شده است. قرارداد با شرکت Orchange بخشی از یک پروژه مسکن سازی بوده است.
اهمیت تغذیه و سلامتی / معرفی دکتر نیلوفر حریری متخصص تغذیه و رژیم‌های درمانی / راه‌های ارتباط
صرافی آپادانا

هیات مدیره این انجمن روز پنجشنبه با انتشار یک بیانیه در این رابطه اعلام کرد که پس ار ارزیابی عملکرد « میلسون » در این پروژه متوجه شده‌اند که عملکرد وی در این رابطه دارای استانداردهای لازم نبوده است.

این بیانیه یادآور شده است: این عملکرد شامل نظارت بر فراینده قرارداد RFP بوده که طبق پروتکل و تشریفات همیشگی و متداول انجام نشده است. همین امر باعث از دست رفتن کامل این پروژه و سرمایه‌گذار آن شده است.
«کوین مارشمان»(Kevin Marshman)، رئیس هیات مدیره فعلی، از سوم آوریل بطور کامل جانشین « میلسون» خواهد شد. وی قبلا نیز در ماه اوت سال 2017 یک مدتی موقتا جایگزین مدیرعامل وقت (گریگ اسپرین) شد.

«شیلا پنی»(Sheila Penny)، معاون مدیرعامل انجمن، پس از برکناری «میلسون» و قبل از انتخاب «مارشمان» جانشین او شده بود.

«مارشمان» در گفتگو با سی تی وی تورنتو گفت: برکناری « میلسون» ناراحت‌کننده ولی ضروری بود.
بیشتر بخوانید:

اخبار مسکن کانادا / «ردفین» یکی از قوی‌تری کارگزاری‌های مسکن (شرکت مشاورین املاک) آمریکا به کانادا می‌آید / تورنتو و ونکوور اولین پایگاه ردفین در بازار املاک!
اخبار مسکن کانادا / نگاهی به اجاره بهای آپارتمان نشین‌های کانادایی در ماه فوریه/ تورنتو اول، مونترال چهارم
اخبار مسکن کانادا / با وجود توسعه تکنولوژی‌ در صنعت مسکن، هنوز ارتباطات انسانی ضروری و مهم‌تر است

نمایش بیشتر

او افزود: انجمن مسکن تورنتو، در خریدهایش یک دستورکار دارد و بر اساس بررسی‌های انجام شده این دستور کار توسط « میلسون » اجرا نشده است.

او تصریح کرد: بر اساس موضوعات ارائه شده، هیات مدیره دریافته است که برکنار او بهترین کار است و با اطمینان این کار را انجام داده است.

«میلسون» پیش از این مدیرعاملی انجمن مسکن تورنتو، عهده دار ریاست و مدیرعاملی شرکت استانداردهای فنی و ایمنی زمین‌های کانادا (Technical Standards and Safety Authority and the Canada Lands Company) بوده است.او همچنین در ترکیب چند هیات مدیره از جمله فرودگاه بزرگ تورنتو (Greater Toronto Airport Authority) قرار داشته است.

گفتنی است این چهارمین بار است که انجمن مسکن تورنتو طی 8 سال گذشته مدیرعامل خود را عوض می‌کند.

منبع
hodhod
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز