قیمت آپارتمان های تورنتو بالای ۶۰۰ هزار دلار است و از متوسط قیمت خانه های مستقل کانادا گران تر می باشد

Submitted on ش., 11/02/2019 - 19:38

در گذشته مردم قدرت مالی نداشتند که خانه بخرند و حداقل می توانستند آپارتمان بخرند، در سال های اخیر تعداد آپارتمان های تورنتو به سرعت بالا رفته است و اختلاف قیمت بین خانه های مستقل و آپارتمان کم شده است. خیلی از مردم توان خرید آپارتمان را ندارند.


Toronto apartment prices have risen sharply, surpassing the average house price in Canada. (Shutterstock)

وبسایت تورنتو استوری گزارش می دهد که آخرین خبر از Royal LePage حاکی از آن است که قیمت متوسط آپارتمان در کانادا به میزان ۳/۴٪ نسبت به سال گذشته افزایش داشته است و و افزایش قیمت کنونی آپارتمان در بین انواع خانه بیشترین افزایش بوده است. قیمت آپارتمان های شهر تورنتو به میزان ۹/۲٪ نسبت به سال گذشته افزایش داشته است و ۶٪ ازقیمت آپارتمان های کانادا بیشتر بوده است.

بازار آپارتمان داغ است
مطالعات همچنین نشان داد که امسال متوسط قیمت آپارتمان در تورنتو به بالای ۶۰۰۰۰۰ دلار رسید و از متوسط قیمت ۵۶۶۴۸۲ دلار در سال گذشته به ۶۱۸۳۹۱ دلار در سال
جاری رسید و اختلاف قیمت با انواع مختلف خانه به شدت کاهش یافته است. این قیمت همچنین از متوسط قیمت خانه های مستقل درکشور بیشتر است. قیمت بعضی از آپارتمان های
لوکس در تورنتو حتی بیشتر از یک میلیون یا حتی بیش از ده میلیون است. بسیاری از افراد متمول زندگی در آپارتمان های لوکس را به خانه های لوکس ترجیح می دهند.

بنا بر گزارش تورنتوپرشنز، قیمت آپارتمان های تورنتو کمی کمتر از قیمت بنگلو می باشد. متوسط قیمت انواع خانه اعم از خانه های متصل، خانه های نیمه متصل و بنگلوی معمولی در کانادا امسال ۵۲۰۲۵۰ دلار است اما قیمت معمولی انواع خانه اعم از خانه های متصل، خانه های نیمه متصل و بنگلو در تورنتو ۸۱۱۰۰۰ دلار است یا حتی به ۸۷۰۱۷۹ دلار نیز می رسد. این مطالعات همچنین نشان داد که افزایش قیمت آپارتمان در تورنتو بیش از تخمینی است که اکثریت داشته اند و در طی ۱۲ ماه به میزان ۷/۹٪ افزایش داشته است که تقریباً دو برابر افزایش متوسط قیمت آپارتمان در کانادا می باشد.

نظر سنجی Zoocasa در مورد شبکه مسکن نشان داد که قیمت آپارتمان از سال ۲۰۱۴ در بعضی محله های پر طرفدار دو برابر شده است. قیمت خانه ها بسیار سرسام آور است و جای تعجب نیست که بسیاری از جوانان می خواهند برای خرید یک خانه همه تلاش خود را انجام دهند. کسانی که قبلاً یک آپارتمان خریداری کرده اند می توانند بنشینند و استراحت کنند و بدانند سرمایه گذاری های قبلی آنها نیز با خیال راحت به نتیجه رسیده است.
تورنتوپرشنز
https://www.torontopersians.com

منبع
torontoPersians
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز