فروش خانه های جدید در جی تی ای و قیمت کاندو افزایش یافته است، ولی قیمت خانه های مستقل هنوز در حال کاهش است

Submitted on پ., 02/28/2019 - 13:54

تورنتو استار گزارش داد با توجه به اطلاعات حاصله توسط Building Industry and Land Development Association (BILD) در ماه ژانویه نسبت به سال گذشته،‌فروش انواع خانه ٪۱۴ افزایش یافت. حجم فروش کاندو های جدید نیز تا ٪۱۳ افزایش یافته است.

بنا به گزارش تورنتوپرشنز، با توجه به طبقه بندی BILD، انواع خانه که شامل خانه های مستقل، خانه های نیمه متصل و تاون هاوس می شود فروش ٪۵۳ نسبت به ده سال گذشته کاهش داشته است. درحالیکه کاندو یا آپارتمان فروشی ٪۵ از متوسط تاریخ گذشته ی خود کاهش نشان داده است.

اگر بر حسب قیمت محاسبه کنیم، متوسط قیمت انواع خانه در ماه ژانویه ۱۱۳۰۰۴۶ دلار بوده است که از سال گذشته ٪۸.۱ کاهش داشته است. ولیکن قیمت کاندوهای جدید هنوز در حال افزایش است و متوسط قیمت کاندو تا ۸۰۳۶۳۸ دلار بالا رفته است و این افزایش ٪۱۲/۵ بوده است.

David Wilkes، مدیر عامل BILD به این نکته اشاره کرد که در کل ماه ژانویه برای شروع، بازار در سال جدید بازاری فعال نبوده است اما وضعیت امسال متفاوت می باشد. شرایط حاکی از آن است که انواع خانه خواه کاندو باشد یا انواع دیگر خانه، فروشی افزایشی داشته اند و این فروش آرام بوده است و این نشان می دهد که امسال وضعیت ارتقاء بسیاری داشته است. مردم برای خرید اشتیاق نشان می دهند.

Patricia Arsenault، معاون Altus Group شرکت تحقیق بازار املاک که این صنعت را دنبال می کند، همچنین گفت از نقطه نظر اعداد، این می تواند شروع خوبی برای سال ۲۰۱۹ باشد. وی گفت افزایش فروش در ماه گذشته بعد از کاهش در سال ۲۰۱۸ اتفاق افتاد که این اتفاق پیش بینی قبلی تحلیلگران را به واقعیت رساند.

با توجه به اطلاعات BILD در انتهای ماه گذشته، فروش خانه در بازار املاک جی تی ای ۱۵۵۳۰ باب بوده است و این شامل ۵۱۶۶ انواع خانه می باشد. مفهوم بازار جدید املاک شامل ساختمان های ناتمام، ساختمان های در دست ساخت و املاک جدید در حال تکمیل نیز می شود

با توجه به BILD، تعداد خانه های ذکر شده در بالا نماینده ی فراهم کردن خانه برای مشتریان در طی ۵ یا ۶ ماه می باشد. در بازاری به بزرگی جی تی ای، فراهم آوردن خانه برای مشتریان به ۹ تا ۱۲ ماه می رسد که این مدت فراهم آوری، بازاری سالم برای جی تی ای مهیا می کند.
تورنتوپرشنز

نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز