سال آینده قیمت ملک در تورنتو چقدر خواهد بود؟ پیش بینی می شود قیمت ها بالا رود!

Submitted on جمعه, 12/06/2019 - 14:31

بعلت سیاست های جدید از جمله استرس تست در اونتاریو قیمت کلی خانه پایین آمده است اما امسال دوباره جهش داشته است. از اول ژانویه تا ۳۱ اکتبر، قیمت خانه ها دست دوم بین ۷۶۶۰۰۰ تا ۸۱۲۰۰۰ دلار بالا رفت که افزایش چشمگیری بود. به همین جهت آژانس املاک Re / Max در آخرین گزارشی که انتشار داد، انتظار می رفت که سال آینده قیمت اصلی به میزان ۳/۷٪ بالا رود اما هم اکنون تا ۶٪ افزایش انتظار می رود.

بنا بر گزارش تورنتوپرشنز، چشم انداز ریمکس بر بازار املاک ۲۰۲۰ که توسط ریمکس انتشار یافت، پیش بینی بود مبنی بر اینکه امسال تعداد ۷۶۴۱۳ معامله تا ۳۱ اکتبر انجام شود که ۱۲٪ بیشتر از همین زمان در سال گذشته بود که تعداد ۶۸۰۶۴ رقم خورده بود. از آنجاییکه شرایط اقتصادی بسیار خوب است، نرخ استخدام بالاست و توان خرید خانه بالا رفته است، پیش بینی می شود سال آینده قیمت ملک در تورنتو تا ۶٪ بالا رود.

Christopher Alexander، نایب رئیس اجرایی و مدیر کل منطقه ای ریمکس، گفت بالا رفتن قیمت ملک بین ٪۵ تا ٪۸ برای صاحبخانه ها خوب می باشد از این جهت که
میزان دارایی آنها بالا می رود.

این گزارش همچنین دلالت دارد بر اینکه پیش بینی می شود قیمت ملک در بازار های دیگر برای مثال بازار املاک در شهرهایی مانند لندن، اوتاوا و ویندزور در اونتاریو بالا رود اما رشد افزایش قیمت آرام می باشد. در بین این شهرها انتظار می رفت سال آینده قیمت متوسط خانه در اوتاوا ٪۱۱/۷ درصد و در ویندزور ۱۱٪ افزایش یابد، اما هم اکنون انتظار می رود سال آینده قیمت خانه در لندن ۵٪، اوتاوا ۶٪، ویندزور ۹٪ افزایش یابد. قیمت خانه در نیاگارا ۱۳٪ نسبت به سال گذشته افزایش داشته است و در سال آینده به ۷٪ خواهد رسید. اما هنوزبازار املاک نیاگارا بسیاری از خریداران تورنتویی را جذب می کند.

ریمکس پیش بینی کرده است سال آینده قیمت خانه در اوکویل، اونتاریو، می سی ساگا و پنتون به میزان ٪۵ افزایش یابد درحالیکه قیمت خانه در Dunham به میزان ۳٪ بالا می رود. اما این پیش بینی در مورد قیمت خانه های York چیزی نگفته است.

Alexander در مورد پیش بینی هایی که سال آینده در مورد اقتصاد کند می شود، هنوز خوشبین است. وی گفت شرایط اقتصادی در نیمه ی دوم امسال و اقتصاد محلی بر قسمت های زیادی ازکانادایی تأثیر بسزایی نخواهد داشت.
تورنتوپرشنز
https://www.torontopersians.com/

منبع
torontoPersians
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز