ساخت خانه های چاپی ارزان قیمت سه بعدی توسط دانشمند ونکووری معضل گرانی مسکن کانادا را حل خواهد نمود

Submitted on س., 04/30/2019 - 15:48

بر همگان پر واضح است که بنا بر شرایط حاضر املاک و مستغلات، خرید هر نوع خانه در ونکوور غیرممکن است. با وجود شرایط وخیم و اوضاع نابسامان بازار مسکن ونکوور، سکونت و اقامت در این شهر برای جوانان، بسیار دلهره آور شده است. با این حال، هم اکنون یک دانشمند اهل ونکوور مدعی گشته که با ایجاد خانه های چاپی ارزان قیمت سه بعدی، معضل گرانی مسکن را در ونکوور حل خواهد نمود.

Paul Tinari، مالک کمپانی CAPRA Megalodon 3D Concrete، مفهوم و معنای خانه های چاپی سه بعدی در ونکوور را به روشنی بیان نموده و اظهار داشته است که این خانه ها به گونه ای طراحی خواهند گشت که تمایز آنان از سایر منازل قابل تشخیص نباشد.

در واقع در ساخت این گونه خانه ها، ابتدا چاپگر پیش از ساخت بخش های دیگر خانه، نظیر سایدینگ، لوله کشی و برق کشی، پی و اساس خانه را از طریق پر کردن لایه ها با بتن تکمیل خواهد نمود.

یکی از نکات اصلی فروش این خانه ها، قابلیت تنظیم آنان بوده، که بنا بر آن مشتریان قادر به طراحی خانه ی دلخواه خود بوده که چاپگر سه بعدی رویای آنان را به حقیقت تبدیل خواهد نمود.

از دیگر معیارهای مهم فروش آنان، نیز مقرون به صرفه بودن و ساخت سریع آن ها بوده به گونه ای که یک خانه ی کوچک با اندازه ی متوسط در عرض 24 ساعت ساخته شده و یک خانه چهار خوابه نیز تنها 20 هزار دلار هزینه خواهد داشت.

وی همچنین اظهار داشت به زودی شرکت وی به طور کامل و در اوایل ماه ژوئن، با فرا رسیدن تابستان، آماده به کار خواهد گشت.

این در حالی است که بازار مسکن ونکوور همچنان به روند وخیم خود ادامه داده، چنانچه طبق گزارشات Narcity در ماه ژانویه، ونکوور یکی از وخیم ترین اوضاع بازار مسکن در جهان را در سال 2019 داشته است.

Global News نیز طی هفته جاری اعلام داشته جهت خرید خانه در ونکوور، خریدار می بایست جهت دریافت وام مسکن حداقل 205 هزار دلار صرف نماید، بدان معنی که بایستی در بالاترین طبقه 2.5 درصدی درآمد قرار داشته باشد.

بنابراین، می توان به بهتر شدن اوضاع ونکووری ها امیدوار بود، چرا که چنانچه با پروژه خانه های سه بعدی موافقت گردد، این پروژه تا ماه ژوئن عملیاتی و قابل اجرا خواهد بود. در حال حاضرTinari به چاپ خانه های سه بعدی در مناطق نابود شده در آتش سوزی های جنگلی در ایالات متحده مشغول می باشد.

منبع
iraniancanada
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز