روند قیمت خانه سال آینده چگونه خواهد بود؟در این شهرها قیمت خانه بالا خواهد رفت!

Submitted on چ., 12/12/2018 - 21:01

بنا برگزارش گلوب اند میل بعد از اینکه انجمن مشاور املاک کانادا (CREA)روند قیمت خانه را برای سال آیند پیش بینی کرد، دو شرکت بزرگ دیگر مشاور املاک Royal LePage and Re/Max, برای سال آینده پیش بینی مشابه با انجمن مشاوران املاک کانادا داشتند.

CREA اخیرا اعلام کرده است که قیمت خانه در سطح کشور در سال ۲۰۱۹ کمی بالاتر خواهد رفت و نرخ رشد قیمت با توجه به نرخ تورم بالا می رود. انتظار می رود که قیمت خانه در اونتاریو رشد ۳.۳ درصدی داشته باشد. Royal LePage پیش بینی کرده است که در سال آینده قیمت خانه ۱.۲ درصد بالا می رود و پیش بینی Re/Max کمی بالاتر از ۱.۷ درصد است.

Royal LePage پیش بینی کرده است که بیشترین رشد قیمت در سال آینده شامل مونترال خواهد شد که این نرخ رشد معادل ۰.۳ درصد خواهد بود.اتاوا با ۲.۵ درصد دومین
شهر از جهت رشد قیمت خواهد بود و GTA با رشد قیمت ۱.۳ درصد در رتبه ی بعدی قرار خواهد گرفت. نرخ قیمت در ونکوور افت خواهد داشت و نهایتا بیش از ۰.۶ درصد بالا نخواهد رفت.

اگرچه با افت قیمت نفت پیش بینی می شود که استان های نفت خیز مانند آلبرتا و ساسکواچوان شامل این افت قیمت شوند و قیمت در بسیاری از شهرها سقوط خواهد کرد.بیشترین افت قیت مربوط به Regina با ۴.۷ درصد ، کلگری با ۲.۳ درصد و ادمونتون با ۱.۹ درصد خواهد بود.

مدیرعامل مشاوران املاک Royal LePage در گزارش مطبوعاتی اظهار داشت که بازار، بازار خوبی نیست زیرا که یک زمان قیمت بسیار بالاست و زمانی دیگر نوسان دارد
با تأثیر دوجانبه ی افزایش مورتگیج و تست استرس قسمت هایی از کانادا هنوز در پروسه ی «چرخه ی اصلاح» هستند.

ریمکس همچنین پیش بینی می کند از آنجا که معیارهای خرید خانه به نفع خریداران خارجی نیست، بسیاری از خارجی ها از خرید خانه در بی سی اجتناب می کنند و از سوی دیگر خریداران داخلی قدرت خرید ندارند.بنابراین در سال آینده در شهر ونکوور فروش خانه کار دشواری است و قیمت خانه در این شهر پایین می افتد.

بنا به گزارش تورنتوپرشنز، به اعتقاد شرکت ریمکس قیمت خانه در ادمونتون و آلبرتا حتی ممکن است از ونکوور نیز بیشتر افت داشته باشد و این افت قیمت ۰.۵ درصد تخمین زده شده است. جالب اینجاست که در شهر ادمونتون به دلیل سرمایه گذاران ماریجوانا و سیل مهاجران خرید خانه های گرانقیمت رونق زیادی داشته اند. اما تا چه زمانی اوضاع بر همین منوال خواهد بود کسی نمی داند!

ریمکس همچنین پیش بینی می کند که سال آینده بازار خرید خانه در جی تی ای خیلی بازار داغی نخواهد بود و همچنین این بازار رکودی هم نخواهد داشت.رشد قیمت در جی تی ای
۲ درصد خواهد بود . در سال آینده بازار خرید خانه در شهرهای کوچک بهتر است و در شهرهای بزرگ رونق چندانی ندارد و خرید و فروش در شهرهای London با ۱۷ درصد رشد خرید و فروش و همچنین Windsor پررونق است.از سوی دیگر در شهرهای Chilliwack از توابع بی سی با ۱۳ درصد رشد
و Charlottetown از توابع آتلانتیک با ۱۱ درصد رشد خرید و فروش بازار خوبی دارد

تورنتوپرشنز

نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز