ردفین» یکی از قوی‌تری کارگزاری‌های مسکن (شرکت مشاورین املاک) آمریکا به کانادا می‌آید

Submitted on پ., 01/17/2019 - 21:34

««ردفین» یکی از قوی‌تری کارگزاری‌های مسکن (شرکت مشاورین املاک) آمریکا به کانادا می‌آید / تورنتو و ونکوور اولین پایگاه ردفین در بازار املاک!
«ردفین» یکی از قوی‌تری کارگزاری‌های مسکن (شرکت مشاورین املاک) آمریکا به کانادا می‌آید

ماه مارس امسال شرکت مشاورین املاک «ردفین» (Redfin) با گرفتن حداقل کمیسیون در شهرهای تورنتو و ونکوور وارد بازار مسکن کانادا می‌شود.

به نقل از inman.com، شرکت مشاورین املاک «ردفین» تصمیم دارد در راستای توسعه فعالیتهای خود در کانادا، با وجود استفاده از بالاترین تکنولوژی ها، حداقل کمیسیون را گرفته و در بازار مسکن تورنتو و ونکوور فعالیت کند.

«گلن کلمن»، (Glenn Kelman)، مدیر عامل شرکت «ردفین» (Redfin) ، با انتشار بیانیه‌ای در این رابطه اعلام کرد:

هدف ما از ورود به بازار کانادا این است که خرید و فروش مسکن را برای کانادایی‌ها با همکاری مشاورین مجربی که در «ردفین» فعالیت می‌کنند و همیشه مشتری برایشان اولویت دارد مقرون به صرفه کنیم.

وی افزود: ما مطمئن هستیم که کانادایی‌ها هم با توجه به خدمات کامل و کمیسیون کمی که ما از معاملات می‌گیریم علاقمند به همکاری با ما شوند.

بر اساس گزارش سی بی سی، «ردفین» درصدد است فعالیت خود را با کانادا با دریافت یک درصد کمیسیون در بازار معاملات مسکن کانادا آغاز کند این در حالی است میزان کمیسیون این گونه معاملات در ایالات متحده (مرکز اصلی این شرکت) معمولا حدود 2.5درصد از هر دو طرف معامله است.

این کارگزاری مدرن در رابطه با علت پایین بودن میزان کمیسیون خود در بدو ورود به بازار کانادا گفت که این کار به منظور جلب مشتری و معرفی قابلیت‌های نرم افزاری و عملکرد شرکت انجام می‌شود.

از دیگر وجوه تمایز فعالیت این شرکت نحوی امیتازدهی آن به کارمندانش است که مرتبط با رضایت مشتری و نه حجم و مبلغ معاملات محاسبه می شود.

داده‌های فروش خانه بطور سنتی در کانادا قانونمند نبود تا اینکه آگوست سال گذشته و بر اساس رای دادگاه عالی کانادا قرار شد داده‌های مسکن فقط توسط اعضای مشاورین املاک تورنتو، بعنوان سازمان املاک و مستغلات بزرگترین شهر کانادا قابل دسترسی باشند.

«آنفلوانزای خوکی در کانادا، 540 کودک را راهی بیمارستان و 6 نفر را به کام مرگ کشاند
آنفلوانزای خوکی در کانادا، بنابر گزارش وزارت بهداشت کانادا با شروع فصل زمستان امسال 37 نفر در اثر ابتلا به آنفلوآنزای خوکی درگذشتند که حداقل 6نفر آنها کودک هستند.

به نقل از سی تی وی، بر همین اساس با وجود اینکه تاکنون تعداد مرگ و میر ناشی از این بیماری در مقایسه با سال گذشته کمتر است ولی 540 کودک نیز در اثر ابتلا به آنفلوانزا در بیمارستان بستری شده‌اند که بیش از دو برابر تعداد موارد بستری شده در مدت زمان مشابه در سال گذشته است.

Dr. Tanya Holt, head of pediatric intensive care at the Royal University Hospital in Saskatoon, check on 12-year-old Quinton Kequahtooway as he recovers from a severe influenza virus infection.CTV News

دکتر « تانیا هالت »، (Dr. Tanya Holt) ، رئیس بخش کودکان در بیمارستان دانشگاه سلطنتی ساسکاتون (Royal University Hospital in Saskatoon ) به سی تی وی با اشاره به تشدید غیر منتظره آنفاوآنزا در مقایسه با سال گذشته گفت: امسال ما شاهد افزایش پذیرش بخش مراقبت‌های ویژه هستیم و البته می‌دانیم این کودکان هیچ کدام واکسن نزده‌اند.

همچنین به گزارش سی بی سی، بنابر گزارش هفتگی وزارت بهداشت کانادا ، در مجموع 17.743 مورد ابتلا به آنفلوانزا گزارش شده است. همچنین مرگ 6 کودک در اثر ابتلا به این بیماری نیز گزارش شده که تمام آنها زیر 10 سال بوده‌اند. 95 کودک نیز در همین رابطه در بخش مراقبتهای ویژه (آی سی یو) بستری شده‌اند.
فصل آنفلوآنزا 2018 – 2019 در یک نگاه

در حالی که امسال میزان ابتلا به آنفلوانزا در شرایط متعادل است، از 5 ژانویه تا هفته جاری 14.897 مورد ابتلا به این بیماری گزارش شده که 21 درصد آنها کودکان 4 سال و کمتر و 17 درصد آنها بین 5 تا 19 سال داشته‌اند.

کودکان 4 سال و کمتر بیش از سایرین در معرض ابتلا هستند و بیش از بقیه گروه‌های سنی در این رابطه بستری شده‌اند که امسال از 100 هزار نفر، 47.69 درصد آنها را به خود اختصاص داده‌اند.

امسال همچنین 540 کودک مبتلا به آنفلوانزا در بیمارستان بستری شده‌اند که 95 نفر آنها در بخش مراقبتهای ویژه بوده و بنابر گزارشات رسیده این رقم در مقایسه با سال گذشته دو برابر شده است.

بنابر گزارش یکی از بیمارستانهای مونترال، این میزان ابتلا فشار زیادی را بر بخش اورژانس بیمارستانها وارد آورده است.
آنفلوآنزا، شایع‌ترین ویروس فصل سرما در کانادا و آمریکا

بنابر گزارش سی بی سی، گزارش 30 دسامبر تا 5 ژانویه وزارت بهداشت کانادا، آنفلوآنزا نوع A ، شایع‌ترین نوع ویروس رایج در کاناداست که بیشتر آنها ویروس H1N1 (آنفلوانزا خوکی ) هستند.

از طرف دیگر روز جمعه گذشته مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های آمریکا (U.S. Centers for Disease Control and Prevention ) اعلام کرد طی سه ماه گذشته 84 هزار نفر مبتلا به آنفلونزا شدند که کار 69 هزار نفر از آنها به بیمارستان و بستری شدن کشیده است. امسال نیز آنفلوانزای خوکی ( ویروس H1N1 ) شیوع قابل توجهی در آمریکا داشته است.
نشانه‌های بیماری

عفونت‌های گوارشی تب، سرفه، اختلالات و درد عضلات و مفاصل از نشانه‌های ابتلا به بیمارس آنفلوانزا است.

به گفته مقامات بهداشتی هر دو کشور ( کانادا و آمریکا ) هنوز تزریق واکسن برای مقابله با این بیماری دیر نشده است. همچنین توصیه کرده‌اند کسانیکه بیمار می‌شوند در منزل استراحت کنند و به مدرسه یا محل کارشان نروند تا دیگران را مبتلا نکنند. علاوه بر این با رعایت بهداشت فردی مثل شستن مرتب دستها و گرفتن جلوی دهان و بینی هنگام عطسه و سرفه می‌توانند از سرایت بیماری به دیگران از جمله اعضای خانواده‌شان جلوگیری کنند.

منبع
hodhod
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز