دولت کانادا برای بار دوم در رابطه با سفر به باهاما به علت بالا بودن خطر سرقت و تجاوز جنسی هشدار داد!

Submitted on ی., 02/03/2019 - 20:16

دولت کانادا برای بار دوم در رابطه با سفر به باهاما به علت بالا بودن خطر سرقت و تجاوز جنسی هشدار داد!
تجاوز جنسی و سرقت در باهاما (Bahamas) در حال افزایش است و دولت کانادا از مسافران خواسته تا احتیاط فراوان کنند.

آب وهوای سرد زمستانی همچنان ادامه دارد و هیچ جا نشانه ای از بهار نمیبینیم، در این فصل بسیاری از ما تمایل به رفتن به تعطیلات گرمسیری داریم تا برای مدت کوتاهی از سرما فرار کنیم. با وجود اینکه همیشه سفر رفتن ایده ای شگفت انگیز به نظر می آید، دولت کانادا از مسافران خواست احتیاط کنند، به ویژه در سفر به باهاما.

این جرم و جنایات بیشتر در جزایر Grand Bahamas و New Providence گزارش شده است که سرقت های مسلحانه، سرقت، فریب و تجاوزات جنسی رایج است. جنایات در روز روشن اتفاق می افتد و جنایتکاران مناطق تفریحی و پایانه کشتی های کروز را هدف قرار می دهند. دولت کانادا همچنین هشدار می دهد که این جرایم در طول تعطیلات افزایش می یابد.

دولت کانادا نیز هشدار می دهد که تجاوزات جنسی اغلب در باهاما اتفاق می افتد و یکی از شایع ترین مناطقی که جنایات در آن رخ میدهد هتل ها، کشتی های کروز، کازینو ها و در سواحل است. این موارد از تجاوزات جنسی در Nassau، از جمله در Paradise Island شایع شده است و مکررا شاهد آنها میباشیم.

گزارش هایی وجود دارد مبنی بر اینکه که قربانیان پیش از انجام این تجاوزات جنسی از مواد مخدر استفاده کرده اند. دولت کانادا به مسافران هشدار می دهد تا از خوردن غذا یا نوشیدنی که از سالم بودن آن مطمئن نیستند، خودداری کنند و به هیچ وجه نوشیدنی، غذا یا سیگار از افرادی که نمیشناسند، نپذیرند.

برخی از این تجاوزات جنسی در حقیقت زمانی اتفاق افتاده است که زنان سوار جت اسکی بودند، با اینکه بلیطشان را از یک متصدی مجوزدار خریده اند.

دولت کانادا به مسافران توصیه می کند از رفتن به " تپه" های Nassau، به ویژه در شب اجتناب کنند. هرگز تنهایی پیاده روی نکنند و از رفتن به سواحل بیابانی جلوگیری کنند. سوار ماشین های غریبه نشوند و هنگامیکه سوار تاکسی میشوند اطمینان حاصل کنند که مجوز تاکسیرانی داشته باشند.

کلاه برداری در باهاما، به ویژه در Nassau، زیاد و رایج است. دولت کانادا به مسافران هشدار می دهد، زمانی که کارت شما توسط دیگران مورد استفاده قرار می گیرند و از دستگاه های خود پرداز داخل بانک ها و یا مراکز تجاری استفاده می کنند، مواظب باشند.

راه اندازی برنامه رومینگ ارزان قیمت، مناسب مسافرت های بین المللی
برنامه های رومینگ داده برای مسافرت های بین المللی که در حال حاضر از طریق شرکت های تلفن همراه کانادایی در دسترس بوده، بیش از حد معقول گران هستند.

با این وجود اینک، Telna's KnowRoaming، شرکتی مستقر در تورنتو، برنامه رومینگ داده نامحدود نسبتا ارزانی به قیمت 3.99 دلار به ازای هر روز (کمی بیش از 5 دلار کانادایی)، ارائه داده، که در واقع برچسب سیم کارتی است که به صورت خودکار به شبکه اینترنت محلی متصل می گردد.

قیمت هر برچسب 29.99 دلار بوده که می توان آن را بر روی سیم کارت خود چسبانده و به هنگام سفر از آن استفاده نمود.

مسافرت و پرداخت هزینه های رومینگ معمولا گران بوده، اما امیدواریم این سرویس نسبتا ارزان، به رقابت شرکت های مخابرات کنونی کانادا منجر گردد که البته احتمال آن بسیار ناچیز است.

تور سورتمه سواری با سگ زیر آسمان شب آلبرتا
آلبرتا استان مجللی است که شب هنگام این جلال و شکوه دو چندان می شود.

حال تصور کنید که سوار بر سورتمه در مسیر برفی کوه های راکی (Rocky Mountain) در حال گذر از مناظر بی بدیع و بکر هستید.

تعجب نکنید تیم Mad Dogs & Englishmen Sled Dog Expeditions می تواند رویاهایتان را به واقعیت بپیوندد. این گروه تورهای دو ساعته سورتمه سواری با سگ در Kananaskis’ Spray Lakes را ارائه می دهد.

این تورها از ساعت 6 بعد از ظهر شروع می شوند تا لذت سورتمه سواری زیر آسمان شب را تجربه کنید.

سفرهای سورتمه ای زیر ستاره های شب فقط 3 شب در ماه برگزار می شود. به طور معمول زمانی که ماه کامل است و مهتاب در پرنورترین حالت قرار گرفته است انجام می شود و پس از گذشت 1 ساعت تا 1 ساعت و ربع سورتمه سواری و عکسبرداری از نقاط دلخواه در نهایت در یک چادر گرم توقف می کنند تا از آتش و صرف هات چاکلت و کلوچه های لذیذ خانگی لذت ببرید.

قیمت هر سورتمه حدود 530 دلار تا 675 دلار است که برای هر نفر بالغ بر 225 تا 265 دلار هزینه در بر می گیرد.

برگزاری تورها به شرایط اقلیمی منطقه بستگی دارد و طبق آنچه که در وب سایت منتشر شده است، این تورها برای کودکان زیر 10 سال مناسب نمی باشند.

زمان: سه شب در هر ماه، معمولا هنگام رویت ماه کامل
محل برگزاری: Spray Lakes، Kananskis. شرح جزئیات نحوه سفر به این منطقه در این قسمت ذکر شده است.
هزینه: 530 دلار تا 675 دلار برای هر سورتمه. برای رزرو آنلاین، در این قسمت کلیک کنید.
https://www.maddogsexpeditions.com/adventures/winter/under-the-stars

منبع
iraniancanada

بیشترین بازدید اخبار امروز