دادخواست وپیشنهاد توافق علیه وزارت مهاجرت کبک در ماه ژوئن برگزار خواهد شد

Submitted on Mon, 04/15/2019 - 22:00

شکایت برای جبران خسارت از وزارت مهاجرت کبک به علت تغییرات غیر قابل قبول معیارهای اخذ برگه اقامت کبک، در سال های 2013 و 2017

دادگاه رسیدگی پرونده حقوقی متقاضیان مهاجرت علیه وزارت مهاجرت کبک در ماه ژوئن برگزار خواهد شد
وزارت مهاجرت کبک درخواست خود را مبنی برقبول جبران خسارات وارده به متقاضیان برنامه متخصصین ماهر که پس از پرداخت هزینه بررسی پرونده درخواست به علت تغییر در قوانین با رد تقاضا در سالهای 2013 و 2016 مواجه شدند را رسماً اعلام نمود.
بر اساس اعتراضات صورت گرفته، وزارت مهاجرت کبک و دولت کبک با تغییرات غیرقابل قبول شاخص گزینش مرتکب خطا شده و بی اعتنا به آسیب های وارده به متقاضیان، با تقاضای باز پرداخت هزینه های دولتی نیز سر باز میزند..
دادگاه عالی کبک در فوریه 2018 ، مجوز و تایید توافق پرداخت 50 درصد از هزینه های پرداختی متقاضیان،که بین نمایندگان قانونی شاکیان و وکلای مدافع اداره مهاجرت کبک صورت پذیرفت را صادرکرد.
دادگاه عالی کبک درخواست توافق پرونده حقوقی برعلیه وزارت مهاجرت کبک را در تاریخ 19 ژوئن مورد بررسی مجدد برای دستیابی به مرحله نهایی آن قرار خواهد داد و تعیین خواهد کرد که آیا این توافقنامه ، منصفانه و منطقی است و به نفع اعضای خواهان خواهد بود!
بر اساس این توافقنامه چنانچه متقاضی ، واجد شرایط یکی از سه گروه تحت پوشش توافقنامه است می بایست منتظر نتیجه دادگاه نهایی 19 جون بماند و نیازی به انجام کاری نیست.
سه گروه از متقاضیانی را که ممکن است واجد شرایط دریافت خسارت باشند به شرح زیر میباشند.
گروه 1 : افرادی که درخواست اخذ برگه اقامت کبک را مابین تاریخ 1 فوریه 2012 و 31 می 2013 ارسال نموده باشند و در آن زمان مقرر بود که بر اساس ماتریس امتیازبندی هنگام ارسال درخواست و سابمیت پرونده مورد گزینش قرار گیرند ولی متاسفانه به دلایلی نا مشخص بر اساس قوانین اول ماه اوت 2018 مورد ارزیابی قرار گرفته اند .
گروه 2: اشخاص حقیقی که درخواست خود را قبل از 1 فوریه 2012 و یا بین 1 ژوئن 2013 و 7 جولای 2013 ارسال نموده اند و درخواست اقامت دائم کبک آنان نیز بر اساس ماتریس امتیازبندی مورخ 1ول ماه اوت مورد بررسی و نهایتا با رد تقاضا به علت تغییرات در سیستم امتیازبدی مواجه شذند.
گروه 3: متقاضیانی که بین 8 جولای 2013 و 8 مارچ 2017 درخواست اقامت از کبک نموده ولی ب بر اساس ماتریس امتیازات بندی مورخ 8 مارج موردارزیابی قرار گرفته اند .

بر طبق شرایط اعلام شده در موافقنامه ، جزئیات جبران خسارات به شرح زیر می باشد:

قبول باز پرداخت 50 درصد از مبلغ پرداخت شده هزینه بررسی فایل درخواست به متقاضیان گروه 1از طرف اداره مهاجرت کبک
قبول باز پرداخت 25 درصد از مبلغ پرداخت شده هزینه بررسی فایل درخواست به متقاضیان گروه 2از طرف اداره مهاجرت کبک
قبول باز پرداخت 25 درصد از مبلغ پرداخت شده هزینه بررسی فایل درخواست به متقاضیان گروه 2از طرف اداره مهاجرت کبک

منبع
internet
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز