خانه ی لوکس ۸ میلیون دلاری بدون مشتری ماند و دولت آن را حراج کرد!

Submitted on پ., 07/04/2019 - 16:29

خانه ی لوکس واقع در بریتیش کلمبیا روزهای زیادی در بازار بود و صاحب آن مجبور به حراج آن شد.


Jane Hoffman Group / Coldwell Banker Horizon Realty

بنا بر گزارش Dailyhive، خانه ی واقع در شرق رودخانه ی Okanagan به قیمت ۷/۹۹ میلیون دلار لیست شد. این خانه خورشیدی می باشد و در ۱۵۵۱۰ Whiskey Cove واقع شده است و تا شمال Kelowna حدود یک ساعت راه می باشد.


Jane Hoffman Group / Coldwell Banker Horizon Realty

از آنجاییکه این خانه یک خانه ی لوکس است، باید بزرگ و شیک باشد و این خانه هم از این امر مستثنی نیست. مساحت این خانه ۱/۱ هکتار می باشد که زیر بنای ساختمانی ۸۵۰۰ اسکویر فیتی دارد. این خانه ۷ اطاق خوابه است و ۹ دستشویی و حمام دارد. دو اطاق مطالعه و یک آشپزخانه ی بسیار بزرگ، پذیرایی و سالن نشیمن از دیگر مشخصه های این خانه است.

ممتاز ترین مشخصه ی این خانه اطاق بازی است که چهار دیوار و کمد دارد چهار تی وی ست دارد و تعداد زیادی فریزر برای نوشیدنی موجود است و به همین علت بعضی ها این خانه را "بهشت بازی" می نامند


Jane Hoffman Group / Coldwell Banker Horizon Realty

بنا به گزارش تورنتوپرشنز، علاوه بر این، اطاق مهمان، اطاق بازی کودکان و اطاق نگهداری کودکان در دو سوی خانه موجود است.این خانه دو شومینه ی داخل ساختمان و خارج از ساختمان دارد.

طراحی خانه بسیار مدرن و راحت است. دیوارهای خانه از کف تا سقف شیشه است و یک فضای بسیار وسیع شامل محوطه ی باربیکیو و بارانداز با یک چشم انداز بسیار زیبای رودخانه و کوه دارد.


Jane Hoffman Group / Coldwell Banker Horizon Realty

مجموعاً ۶ ماشین در پارکینگ جا می شود.

با توجه به تبلیغات فروش، "سولاریس دارای کیفیت ساخت و طراحی عالی و مجهز به امکانات جهانی می باشد. زیبایی داخلی و مناظر طبیعی در فضای باز به راحتی ترکیب می شوند و ترکیبی از زندگی لوکس و دریاچه ای، محل مناسب برای آرامش و فعالیت در فضای باز است.

" این خانه در سال ۲۰۰۰ ساخته شده است و به دقت نوسازی شده است. با توجه به ارزیابی دولت بریتیش کلمبیا ، ارزش این خانه ۵/۸ میلیون دلار است و ارزش بازسازی آن ۳/۸۸ میلیون دلار است و ارزش زمین ۱/۹۲ میلیون دلار است.
تورنتوپرشنز

نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز