حواس پرتی در حین رانندگی، قاتل شماره یک رانندگان انتاریویی

Submitted on ش., 06/16/2018 - 19:51

حواس پرتی در حین رانندگی، قاتل شماره یک رانندگان انتاریویی
تورنتو- به گفته پلیس انتاریو، حواس پرتی و بخصوص استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی عامل شماره 1 سوانح رانندگی مرگبار در سطح استان می باشد. مردم ممکن است آن را به اندازه رانندگی تحت تاثیر الکل خطرناک ندانند، ولی واقعیت این است که distracted driving به مراتب خطرناک تر می باشد.

دولت انتاریو، distracted driving را انجام هر کاری که در حین رانندگی توجه شما را از جاده منحرف می کند، تعریف می نماید. این کارها شامل مطالعه، خوردن و نوشیدن، استفاده از تلفن همراه و حتی GPS می شود.

به گفته OPP، بیشترین سوانح رانندگی در سال 2016، به دلیل استفاده از تلفن همراه حین رانندگی رخ دادند. متاسفانه در آن سال، 65 نفر در سوانح رانندگی ناشی از distracted driving انتاریو جان خود را از دست دادند.

هروئین بنفش در خیابان های تورنتو فاجعه می آفریند
تورنتو- مقامات بهداشتی و درمانی تورنتو، با صدور بیانیه ای در مورد نوعی هروئین بنفش رنگ که در خیابان های تورنتو و سایر شهرهای انتاریو خرید و فروش می شود هشدار دادند. طی دو هفته گذشته، بین 10 تا 12 معتاد در محدوده خیابان Parkdale Queen West، جان خود را به دلیل مصرف این ماده مخدر از دست داده اند.

این ماده مخدر که با نام purple heroin یا down نیز شناخته می شود و دارای ماده فوق العاده خطرناک فنتانیل است، عامل مرگ و میرهای اخیر ناشی از مصرف بیش از حد ماده مخدر می باشد.

مقامات بهداشتی، در مورد توزیع این ماده مخدر در همیلتون، سادبوری و ویندزور نیز هشدار می دهند.

Parkdale Community Health Centre تورنتو، همچنین کیت های حاوی پادزهر Naloxon را در اختیار معتادان قرار می دهد.

از این فروشگاه خرید کنید و هرچه کرمتان است بپردازید!
تورنتو- افتتاح اولین شعبه فروشگاه Feed It Forward در تورنتو، خبری است که مسلما اقشار کم درآمد جامعه را خوشحال خواهد کرد. تفاوت این فروشگاه با سوپرمارکت های معمولی این است که می توانید انواع خوار و بار و مواد غذایی تازه را از آن خریداری کنید و بابت اش مبلغی که در وسع تان است را بپردازید. کلیه اجناس فروشگاه، که شامل بیکری، کافی شاپ و سوپ بار نیز می باشد، از مزرعه اختصاصی فروشگاه یعنی Greenwood Farms ویتبی تهیه خواهند شد.

Feed It Forwards، در شماره 3324 خیابان Dundas Street West در محله قدیمی

Junction The واقع شده است. شما برای خرید از آن بایستی ساک خرید یا کیسه پلاستیکی همراه ببرید.

جاگر گوردون، سرآشپز و موسس فروشگاه می گوید که مشتریان می توانند بابت مواد غذایی که خریداری می کنند، مبلغی که در وسع شان است را بپردازند و اگر واقعا از عهده هزینه آن بر نمی آیند، می توانند آن را به صورت رایگان دریافت کنند.

منبع
iranjavan

بیشترین بازدید اخبار امروز