جشنواره سالانه بلوبری وحشی به تورنتو می آید

Submitted on ش., 08/11/2018 - 18:54

جشنواره سالانه بلوبری وحشی به تورنتو می آید
از تابستان امسال با جشنواره Wild Blueberry دیگر بار با فروش غذاها و محصولات تهیه شده از بلوبری وحشی، میوه بومی انتاریو، باز لذت ببرید.

این رویداد برای عموم رایگان بوده و در روز یک شنبه، 19 آگوست در ساعت 10 الی 3 بعد از ظهر بر پا می گردد.

بیش از 20 تولید کننده مواد غذایی، نانوا و سرآشپز در این جشنواره شرکت خواهند کرد ، که از این میان می توان به Christine Tizzard، سرآشپز و شخصیت تلویزیونی مشهور اشاره کرد که در این رویداد به معرفی کتاب آشپزی خود به نام "Honest to Goodness: Recipes for the Everyday Home Cook" خواهد پرداخت.

زمان برگزاری: 19 آگوست، ساعت 10 الی 3 بعد از ظهر
مکان: تورنتو، خیابان 550 Bayview، مجتمع تجاری Evergreen Brick Works

تیراندازی مرگبار در فردریکتون و مرگ دو پلیس و دو رهگذر/ حداقل 856 مامور قانون در حال انجام وظیفه در کانادا جان باخته اند
پلیس نیوبرانزویک اعلام کرده که در میان 4 قربانی حادثه جمعه صبح دو افسر پلیس نیز وجود دارد. این غم یاد آور خطراتی که نیروهای پلیس در سراسر کشور با آن روبرو هستند میباشد. دو افسر پلیس و دو شهروند، یک زن و یک مرد در این حادثه جان باخته اند. مظنون که به سختی مجروح شده است تحت مراقبت پلیس است.

پلیس نیز تلفات افسران را در توییتر تایید کرد.

هنوز هویت این دو تن افشا نشده و جزئیات بیشتری از این حادثه در دسترس نیست. پلیس محل حادثه را زیر نظر گرفته است و تحقیقات خود را ادامه می دهد.

یک خبرنگار تلویزیون محلی اظهار داشت که پس از ساعت 11 صبح صدای چهار شلیک را شنیده است. نیک مور، روزنامه نگار از CTV آتلانتیک نیز یک فیلم ویدئویی از صحنه در توییتر، ارسال کرد.

Leanne Fitch افسر پلیس در کنفرانس خبری اعلام کرد که " در این زمان غم انگیز من میتوانم بگویم که به مردم فردریکسون به خوبی خدمت میشود و من نمیتوانم از این بیشتر به مردان و زنانی که به این شهر خدمت میکنند افتخار کنم. "

جاستین ترودو نخست وزیر کانادا نیز در پی این حادثه دلخراش در پیامی ابراز کرد "قلب من برای همه کسانی که در تیراندازی صبح امروز کشته شدند، به درد آمد. ما وضعیت را با دقت پیگیری می کنیم."

با این که جزییات این تیراندازی هنوز مشخص نشده است، اما این دو پلیس به لیست 856 پلیس و افسران صلحی میپیوندند که از سال 1867 تا به الان در حین انجام وظیفه جان باخته اند. این اطلاعات را انجمن پلیس های کانادا (CPA) منتشر کرده است.

CPA سازمانیست که نماینده 60,000 پلیس در سراسر کانادا است و مرگ تمامی نیروهای قانون که بر اثر قتل و یا مرگ اتفاقی (در حین انجام وظیفه) بوده را بررسی میکند.

Michael Gendron یکی از سخنگویان CPA اعلام کرد که حادثه New Brunswick غم انگیز است. او همچنین گفت که":این خبر برای همه ما در سراسر کانادا بسیار غم انگیز است، ما برای دوستانمان در Fredericton دعا میکنیم. آنها قطعا در شرایط سختی قرار دارند و هر کمکی از دستمان بربیاید برایشان انجام میدهیم." او همچنین اعلام کرد که این عدد نشان دهنده خطراتیست که ماموران قانون هر روزه با آن روبرو میشوند.

تیراندازی اخیر یادآور خاطرات تلخ تیراندازی سال 2014 در Montcon بود که در آن 3 افسر جان باختند. آخرین حادثه نیز که در آن یک افسر به قتل رسید John Davidson بود که در سال 2017 به علت حمله مستقیم جان باخت. در نتیجه آن، RCMP به اتهام نقض قانون کار متهم شد که مأموران پلیس به اندازه کافی برای این وضعیت مسلح نشده اند و در برابر افراد مسلح محافظت نشده اند.

Nir Maman از مسئولین افسران جنگی کانادا Canadian Tactical Officers همچنین گفت: شما باید به هر تماسی جواب دهید، تماسی که ممکن است شامل سلاح و یا تیراندازی باشد، این امر بسیار سخت و پیچیده است" این امر در موارد تیراندازی در فضای باز نیز بسیار سخت تر است. پلیس در موقعیت پایین تر قرار میگیرد و هیچ راهی برای حدس زدن حرکات بعدی فرد تیرانداز وجود ندارد.

شاهدان حادثه که در 7 صبح رخ داده میگویند که با صدای شلیک از خواب بیدار شده اند. این مجتمع آپارتمانی 4 بلوک دارد و تیراندازی در وسط این 4 ساختمان رخ داده است. Justin McLean از شاهدان حادثه از صحنه وحشتناکی میگوید که 3 جسد را که بر روی زمین افتاده اند دیده است: من نمیدانستم چه خبر است، تا موقعی که از پنجره پشتی نگاه کردم و دیدم 3 نفر روی زمین افتاده اند."

نخست وزیر ترودو طی بیانیه ای از شجاعت افسران گفت و اعلام کرد همه مردم کانادا در کنار افرادی هستند که در این حادثه کسی را از دست داده اند. تردو گفت " هیچ حرکتی بزرگ تر از این نیست که خودت را برای نجات جان دیگران در معرض خطر قرار دهی. این صبح اولین نیروها به سرعت به صحنه رفتند. آنها در تامین امنیت هموطنانشان تردید نکردند. آنها در انجام وظیفه شان مصمم هستند. ما این دو افسر پلیس را که جانشان را فدای نجات جان دیگران و جلوگیری از فاجعه کردند فراموش نمیکنیم". پلیس Fredericton در حال انجام تحقیقات بیشتر راجع به این پرونده است.

منبع
iraniancanada

بیشترین بازدید اخبار امروز