جاستین ترودو، خوش‌لباس‌ترین مرد دنیای سیاست

Submitted on چ., 07/11/2018 - 20:10

تیپ لباسی مرتب و شیک نخست وزیر کانادا، از زمانی که مسئولیت سیاسی خود را بر عهده گرفته، به یکی از مناظر دیدنی دنیای سیاست تبدیل شده است. گرچه دنیای روابط سیاسی، شاید جای مناسبی برای رقابت در تیپ و لباس به نظر نرسد، اما مطمئنا یک رقیب داشت و او بود. پس از ترک پست ریاست جمهوری آمریکا در کاخ سفید، همراه با اندیشه مثبتش، دید ظریف‌بینش در انتخاب کت و شلوار ریاست جمهوری را نیز، با خود برد. در عکس‌هایی که سال گذشته از او و همسرش در راه بازگشت از تعطیلات شان در جزایر Virgin گرفته شده بود، نشان داد که آن استایل را همچنان با خود دارد. در این تصاویر، یک تیپ غیررسمی زده ولی به زیباترین شکل ممکن آن: او یک شلوار جین آبی تیره به پا دارد، پیراهن خاکستری به تن و کفش‌های چرمی قهوه‌ای که با کت چرمی نازکی به همان رنگ، ست کرده است. البته نیز مثل همیشه شیک است و با بلوز یقه اسکی مشکی و یک روپوش بزرگ به همان رنگ، در کنار او راه می رود.

با این حال، دولت، کابینه و رئیس‌جمهور حال حاضر آمریکا، زیاد اهمیتی به این موضوع نمی‌دهد. به نظر می‌رسد باید درآمدی را که از مجتمع تفریحی Mara Lago به دست می‌آورد، در جاهایی هزینه کند که تغییری در شرایط ایجاد کند. برای نمونه، استخدام یک خیاط خوب که تیپ لباسی او را از این وضع دربیاورد.

اما تیپ لباسی بسیار ویژه و متمایز است. او که چندی پیش به خاطر پوشیدن جوراب‌های با طرح فیلم در دنیای مجازی معروف شد، هر از چندگاهی به ما یادآوری می‌کند که لباس پوشیدن برای مراسم رسمی، لزوما هم معنی بی‌سلیقگی و بی‌رنگ و بویی نیست. به علاوه، با توجه به آشفته ‌بازاری که این روزها در دنیای سیاست ایجاد شده، لازم است هر از چندگاهی از مبارزه برای حزب مورد علاقه‌تان دست بردارید و تنها از یک کت و شلوار شیک و خوش‌دوخت لذت ببرید. کت و شلوار، پیراهن و کراوت و کلا تیپ رسمی نخست وزیر کانادا، همیشه در سایز و مدرن انتخاب می‌شوند. به علاوه، طرز لباس پوشیدن او، سرمشقی برای تیپ و ظاهر سایر رهبران سیاسی است. در اینجا، برخی از بهترین انتخاب‌های لباسی او را می‌آوریم:

گاهی، مثل اینجا، را می‌بینیم که گویی محل برخورد دو گروه متفاوت است: و . او در اینجا، به صورت مشترک، در هر دو گروه عضویت دارد.

این عکس روی فرش قرمز، درسی در خود دارد: هنگامی که شما یک رهبر سیاسی هستید، نمی‌توانید با تیپ لباس تان زیاد بازی کنید و در آن تنوع ایجاد کنید. اما این کار را با پوشیدن کفش‌های Cognac خودش، به بهترین شکل انجام داده است.

اینجا، او نشان می‌دهد که آقایان چطور باید عرض کراوات شان را با عرض یقه‌ کت شان، هماهنگ کنند.

هر مرد مُدرنی نمی‌تواند کت و شلوار و جلیقه را بپوشد و خوش تیپ شود، اما می‌تواند.

اینجا در کنار هماورد آمریکایی‌اش که در شیک‌پوشی رقیب اوست.

در این عکس می‌بینیم که نخست وزیر هوادار ، دوباره به سراغ جوراب‌های ویژه‌اش رفته است.

این عکس با شلوار جین سفید، گویی پاسخی است به عکس‌های تعطیلات که در سال گذشته منتشر شدند.

اینجا او و همسرش در کنار شاهزاده و ایستاده‌اند و اگر ارزش گذاری را بر پایه تیپ لباسی بگذاریم، سخت است بگوییم کدام یک از دو مرد، از خانواده سلطنتی انگلستان هستند.

در این عکس، مردی را می‌بینیم که درک می‌کند همانطور که کت و شلوار باید همیشه سایز شخص باشد، پالتو هم باید به همین شکل باشد.

و در نهایت این عکس او که با رئیس‌جمهور پیشین فرانسه گرفته است. بگذارید کمی وقت بگذاریم و از تیپ و لباس آقای نخست وزیر لذت ببریم.

منبع
iranjavan

بیشترین بازدید اخبار امروز