تماس های کلاهبرداری CRA در حال افزایش استُ اما آیا هشدارهای RCMP فقط انگلیسی و فرانسه هستند؟

Submitted on Mon, 11/12/2018 - 19:06

تماس های کلاهبرداری CRA در حال افزایش استُ اما آیا هشدارهای RCMP فقط انگلیسی و فرانسه هستند؟
کلاهبرداران تلفنی مالیات طی ۴ سال گذشته 15.2 میلیون دلار از مردم کانادا کلاهبرداری کرده اند، اما تاکنون RCMP به افرادی که زبان هایی به جز فرانسوی یا انگلیسی صحبت می کنند هشداری نداده است. بنابرین مسئولین RCMP گفته اند آموزش به زبان های مختلف می تواند بهترین راه برای جلوگیری از این کلاهبرداری ها باشد.

Peter Payne از مسئولین RCMP گفت: "ما میدانیم که اطلاعات زیادی به زبان های مختلف فراهم نکرده ایم، که این میتواند یکی از مواردی باشد که باید رویش کار کنیم."

تعداد مهاجرانی که به زبان مادری شان صحبت میکنند بین سالهای 2011 تا 2016 افزایش یافته است. 6.3 میلیون نفر به 22 زبان، منهای انگلیسی و فرانسه صحبت میکنند. و این نوع مهاجران هستندکه اهداف اصلی این کلاهبرداران بوده اند.

در این کلاهبرداری افراد معمولا تهدید به دستگیری یا اقدامات قانونی دیگر می شوند. مسئولین میگویند به خصوص افرادی که بار اولشان است که میخواهند مالیات پرداخت کنند بسیار فریب میخورند.

RCMP احتمالا یک کمپین چندزبانه راه بیندازد، اما تا آن موقع بهتر است افراد با خانواده و دوستانشان صحبت کنند تا آگاهی در این مورد را افزایش دهند.

دولت کانادا در تلاش است تا مراکز کلاهبرداری بیشتری شناسایی کند.

به یاد داشته باشید که CRA هیچ وقت با خشم یا تهدید با شما صحبت نخواهد کرد.

ممنوعیت استعمال دخانیات در محوطه دانشگاه تورنتو
دانشگاه تورنتو که برترین دانشگاه کانادا و بیست و هشتمین دانشگاه مطرح دنیاست، قصد دارد از سال جدید میلادی (مورخ 1 ژانویه 2019) قانون مصرف دخانیات را در سه محوطه دانشگاهی اعمال کند.

طبق اعلام دانشگاه، این سیاست شامل تنباکو، ماری جوانا، سیگار الکترونیکی و سایر وسیله دخانیاتی می شود. هدف این ممنوعیت دخانیات حفظ فضای سالم دانشگاهی و ارتقای سلامت دانشجویان می باشد.

طبق گزارش انجمن سرطان کانادا، بیش از 65 دانشگاه و کالج کانادا قصد ممنوعیت دخانیات در محوطه دانشگاه را دارند. در این راستا دانشگاه تورنتو قصد دارد در سال جدید در لیست رتبه بندی ها قرار گیرد.

این ممنوعیت استثنائاتی را برای برخی فعالیت ها و مراسم های تشریفاتی محلی و برخی فضاهای درمانی در نظر گرفته است. این قانون همچنین به دانشگاه این اختیار را داده تا بتواند در اوقات فراغت بین کلاسی، فضاهای ویژه ای جهت استعمال سیگار در فضاهای باز برای دانشجویان و کارکنان تعیین کند.

دانشگاه تورنتو، همچنین افزود اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویانی که مایل به ترک سیگار باشند می توانند به برنامه ترک سیگار Green Shield’s smoking-cessation دسترسی داشته باشند که شامل برخی از پوشش های خبری، مشاوره های دارویی و همچنین یک دوره آموزشی آنلاین است.

منبع
internet

بیشترین بازدید اخبار امروز