بازار فروش کاندو در شهر Vaughan از توابع York بسیار داغ است ! ۸ برابر سال گذشته است.

Submitted on چ., 09/18/2019 - 16:56

بنا بر آخرین اطلاعات صنعت ساخت و ساز و انجمن توسعه زمین، فروش آپارتمان در سال جاری در شهرهای Vaughan که جزء منطقه ی York می باشد بسیار داغ است.

بخصوص در شهر Vaughan آپاتمان های فروخته شده به تعداد ۲۴۵۶ دستگاه و فروش باب خانه ۴۱۴ بوده است و فروش امسال بسیار خیره کننده بوده است.

برعکس در سال ۲۰۱۸ تعداد آپارتمان های فروش رفته به تعداد ۲۹۱ دستگاه و ۹۱ خانه بوده است. هنوز چهار ماه تا پایان سال باقی مانده است و فروش آپارتمان به میزان ۸/۴٪ برابر و فروش خانه به میزان ۴/۵ برابر درمقایسه با سال گذشته افزایش یافته است.

در منطقه ی یورک در مارکهام جمعیت کمی بیش ازVaughan است و فروش آپارتمان و کمی کمتر از می باشد و به تعداد ۷۲۶ دستگاه می باشد.

مکان دوم ریچموندهیل می باشد که ۱۹۹ دستگاه آپارتمان فروش رفته است و مکان سوم با ۱۸۷ دستگاه آپارتمان فروش رفته Whitchurch-Stouffville می باشد.

Justin Sherwood، رئیس ارشد انجمن ساخت توسعه ی زمین (BILD) اشاره کرد که بازار کنونی در شهر Vaughan فعال است. باید از توسعه ی آپارتمان های جدید که در حجم بسیار می باشد در کلانشهر Vaughan تشکر کرد. همزمان ۲۱ پروژه ی حمل و نقل در دست ساخت در شهر Vaughan وجود دارد که توسعه ی شهری را حمایت می کند. از جمله ی این پروژه ها جاده های در دست اقدام، تعمیرات پل هایی که قطار از آن میگذرد، ساخت خرابی ها در تقاطع خیابان ها می باشد که مجموعاً ۱۷۰ میلیون دلار برای آن سرمایه گذاری شده است.

در محدوده ی جی تی ای، بیشترین حجم فروش انواع خانه در منطقه ی Peel بوده است و تعداد آن ۱۵۱۹ دستگاه می باشد. مکان دوم یورک با ۱۴۱۸دستگاه و مکان سوم محدوده ی هالتون با ۱۱۲۰ دستگاه می باشد.

بنا به گزارش تورنتوپرشنز، فروش آپارتمان در شهر تورنتو به ۷۴۸۴ دستگاه رسید. شهر دوم یورک با ۳۴۵۳ دستگاه و شهر سوم Peel با ۲۸۱۳ دستگاه می باشد.

در بازار جدید املاک، ۵۶۶ خانه ی مستقل، خانه های متصل و نیمه متصل در جی تی ای در جولای امسال فروخته شد. میزان فروش نسبت به سال گذشته ۱۳۶٪ بیش از جولای سال گذشته بوده است ولی هنوز ۲۹٪ کمتر ازمتوسط ده سال گذشته می باشد.

فروش آپارتمان های جدید ۲۲۹۷ دستگاه بوده است که نسبت به جولای سال گذشته ۲۲٪ افزایش داشته است و ۴۲٪ بیش از متوسط ده سال گذشته بوده است.
تورنتوپرشنز

منبع
torontoPersians
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز