انفجار ورشکستگی غیر قابل توقف است! موارد ورشکستگی در سه ماه اول سال به این رقم رسید!

Submitted on پ., 05/16/2019 - 18:06

در پایان سال گذشته انجمن ورشکستگی و بازسازی حرفه ای (CAIRP) کانادا هشدار داد به این علت که خانواده های کانادایی زیر بار قرض زیاد هستند و به این علت که دولت نرخ بهره را افزایش داد، تخمین زده می شود که در سال ۲۰۱۹ بسیاری از کانادایی ها با خطر ورشکستگی روبرو شوند و موجی از ورشکستگی شکل گیرد.

بنا بر گزارش هافپست کانادا، اطلاعات گرد آمده توسط سرپرست ورشکستگی نشان می دهد که در ربع اول امسال ۳۲۲۳۹ نفر در کانادا ورشکسته شده است. این ورشکستگی شامل افراد ورشکسته و افرادی که از “consumer proposal” استفاده می کنند، می شود.

بنا بر گزارش OSBC این نمودار نشان می دهد که ورشکستگی ۶/۱٪ بیشتر از همین زمان در سال گذشته است و نسبت به بحران اقتصادی سال ۲۰۰۹ بیشترین افزایش می باشد.

خانواده های کانادایی در میان این آتش داغ قرار دارند
Grant Bazian، مدیر MNP Ltd. که یکی از بزرگترین شرکت های ورشکستگی است گفته است که این وضعیت نشان می دهد که بسیاری از خانواده های کانادایی در یک آتش داغ عمیق هستند. این خانواده ها نه تنها از مصرف نیاز های اولیه بسیاری از موارد چشم پوشی می کنند بلکه برای جلوگیری از ورشکستگی با آٰژانس های مختلف که خواهان دریافت پول هستند، مشاجره می کنند.

Bazian گفت نظرسنجی که توسط شرکت تحقیقاتی شرکت Ipsos انجام شده نشان می دهد که تقریبا نیمی از کانادایی ها (48%) که توسط شرکت MNP برای مدت طولانی زیر نظر بوده اند نمی توانند مخارج زندگی را تقبل کنند و فقط ۲۰۰ دلار یا کمتر تا ورشکستگی فاصله دارند. این نمودار نشان می دهد که ورشکستگی بیش از ۴۶٪ نسبت به ماه دسامبر گذشته می باشد.

بنا بر گزارش تورنتوپرشنز، اطلاعات دیگر خیلی بدتر می باشد و آن اینکه با توجه به آمار در پایان سال ۲۰۱۸ اگر درآمد را یک دلار فرض کنیم میزان بدهی ۱/۷۹ دلار می باشد.

Bazian گفت بسیاری از کانادایی ها بحران اقتصادی را تجربه می کنند که این مطمئناً خبر خوبی نیست. گروه های مرتبط باید به این مسئله توجه کنند و برای رفع مشکل معیارهایی را در نظر بگیرند تا بهترین راه حل را بیابند.

جوانان نیز زیر بار قرض هستند
نظر سنجی دیگر نشان داد که ۹۱٪ از متولدین حدود سال ۲۰۰۰ برای نگه داشتن دوستی شان با دیگران مقروض می شوند.

۴۵ درصد پاسخگویان گفتند که برای مسافرت به خارج پول قرض می گیرند و ۳۶٪ گفتند برای غذا و نوشیدنی بعد از کار مجبورند پول قرض کنند.

تقریباً دو سوم پاسخگویان گفتند حتی نمی نوشند زیرا که خیلی زیر قرض می روند و سعی می کنند که خانواده و دوستانشان چیزی از این موضوع ندانند.
تورنتوپرشنز

بیشترین بازدید اخبار امروز