افزایش بی سابقه اجاره‌بهای کاندو در تورنتو

Submitted on ی., 07/15/2018 - 20:07

افزایش بی سابقه اجاره‌بهای کاندو در تورنتو
اجاره‌بهای یک کاندو در تورنتو اصلا ارزان نیست، و اکنون گرانی آن در تاریخ به سطحی بی سابقه رسیده است.

بر طبق آمار بازار املاک و مستغلات Urbanation، متوسط اجاره‌بهای ماهانه کاندو در سراسر GTA در طول سه ماه گذشته 11.2 درصد افزایش یافت و به طور متوسط به 2302 دلار در هر 732 فوت مربع رسید.

در تورنتو، این رقم 2505 دلار (یا 3.61 دلار در هر فوت مربع) و حتی بالاتر است که نسبت به سال گذشته درست همین موقع 13.5 درصد افزایش یافته است.

در گزارشی از یک شرکت، که از سال 1981 داده های کاندو در تورنتو را بررسی میکند، آمده است که "افزایش 231 دلار در طول سال گذشته، با افزایش اجاره بهای 367 دلار در دو سال گذشته، بزرگترین میزان افزایش ثبت شده توسط Urbanation بوده است." عملا میبینید که اجاره یک کاندوی متوسط – بدون خواب - در حال حاضر حدود 1720 دلار در هر ماه میشود. اجاره ی یک کاندوی یک خوابه حدود 2000 دلار است، اما، اگر بتوانید همچین آپارتمانی پیدا کنید.

شان هیلدبراند، نماینده Urbanation، درهفته جاری اعلام کرد: "در حالی که اجاره ها هنوز هم نسبتا کم است، پروژه های ساختمانی هم طول می کشد تا به اتمام برسند، سرمایه گذاران واحدهای مسکونی خود را اجاره نمیدهند و مستاجران هم بلند نمیشوند."

این بازار راکد اجاره کاندو برای صاحبخانه های با واحدهای خالی عالی است، اما برای مستاجران - که حدود یک سوم جمعیت کل زمین را تشکیل می دهند - به معنی رقابت شدید در صرف هزینه بیشتر برای فضای کمتر است.

خوشبختانه، تسهیلاتی در قالب دهها هزار واحد جدید اجاره ای ساخته شده است که بسیاری از آنها همچنان در حال ساخت هستند.

درخواست های جدید برای افزایش ساختمان ها بین آوریل و ژوئن 2018 حدود 5920 واحد را به پروژه اضافه می کند که قریب به 3.5 برابر بیشتر از تعداد دستگاه های ساخته شده در سال گذشته دراین زمان می باشد.

طبق"گزارش Urbanation" امسال، پروژه های پیشنهادی 120 پروژه و 37403 واحد بود ، "در طول دو سال اخیر تقریبا دوبرابر شده و به بالاترین میزان ثبت شده رسیده است."

دولت درصدد تسکین بازار داغ مسکن است.

مواظب خرسهای سیاه در انتاریو بویژه منطقه Port Pery باشید!
پلیس منطقه دورهام پس از مشاهده خرس سیاه در خیابان Rosa و Paxton در منطقه Port Pery در صبح جمعه به ساکنین منطقه هشدار داد تا در خانه هایشان بمانند.

در آن هنگام پلیس با سازمان محیط زیست تماس گرفت و از وجود خرسی در منطقه Port Pery در بالای درخت خبر داد و از آن ها جهت انتقالش تقاضای کمک کرد.

طبق گزارش استانی، خرسهای سیاه در بیشتر مناطق انتاریو زندگی میکنند و معمولا در مناطق جنگلی ساکن هستند که محل مناسبی برای یافتن غذا، پناهگاه و غیره برای آنها میباشد.

منبع
iraniancanada

بیشترین بازدید اخبار امروز