اخبار کوتاه کانادا

Submitted on چ., 06/12/2019 - 19:24

دستگیری یک جوان در ارتباط با قتل در تورنتو

پلیس تورنتو گفت، Eric Bryant Ram بیست و چهار ساله در ارتباط با قتل James Andrew Smith بعنوان متهم ردیف دوم دستگیر شده است.
به نقل از سی تی وی، پلیس این قتل را بیست و هفتمین قتل سال 2019 تورنتو خواند و تصریح کرد: ماموران پیرو یک گزارش مبنی بر درگیری در خیابانهای Charles و Yonge به محل حادثه مراجعت کرده و با مردی که به شدت مجروح و زندگی اش در خطر بود مواجه شدند و او را به بیمارستان منتقل کردند.

بنابر تحقیق پلیس مشخص شد این مرد در مقابل در اصلی یکی از ساختمانهای Yonge Street توسط یک مرد دیگر مورد حمله قرار گرفته است.

James Andrew Smith درپی این حمله مرگبار که با سلاح سرد انجام شده بود کشته شد.

کوتاه از حوادث کانادا: کشف و ضبط 23 قبضه سلاح گرم در منزل مسکونی واقع در وینیپگ
پلیس Manitoba First Nations از کشف و ضبط 23 قبضه سلاح گرم در یک منزل مسکونی واقع در Sandy Bay First Nation خبر داد.

به نقل از سی تی وی، ماموران بنابر گزارشات دریافتی ساعت 6 صبح روز دوشنبه این منزل را مورد بازرسی قرار داده و موفق به کشف این سلاحها شدند. تحقیقات پلیس همچنین نشان داده است احتمالا حداقل بخشی از این سلاحها سرقتی هستند.

دو مرد نیز در Sandy Bay که در هنگام کشف این سلاحها دستگیر شدند.

طی روزهای آینده افراد دستگیر شده برای دفاع از خود باید در دادگاه حاضر شوند.

پرونده مشکوک قتل یک ایرانی به ضرب گلوله در وینیپگ / پلیس از مردم تقاضای کمک کرد
خسارت دو میلیون دلاری آتش سوزی در جنوب انتاریو
آتش سوزی چندین خانه در بری منجر به خساراتی بالغ بر 2 میلیون دلار بر مالکان این خانه‌ها شد.

به گزارش رسانه هدهد به نقل از سی تی وی، این آتش سوزی حدود نیمه شب یکشنبه در Edgehill Drive نزدیک Ferndale Drive آغاز شد و چندین مامور برای مهار آن ساعاتها تلاش کردند.

به گفته آتش نشانی بری درپی این آتش سوزی 12 خانه کاملا سوخته و نابود شدند.

همسایگان آنها نیز دچار آسیب‌های جدی شدند.

گزارشی در رابطه با تلفات جانی و مجروح شدند کسی در این حادثه منتشر نشده است در عین حال هنوز علت بروز این حریق نیز اعلام نشده است.

گفتنی است که بری شهری در جنوب انتاریو، کانادا، است که در کرانه غربی دریاچه سیمکو و ۹۰ کیلومتری شمال تورنتو قرار گرفته است. این شهر در سال ۱۸۳۲ به افتخار سر رابرت بری، مسوول نیروی دریایی وقت کانادا، نام‌گذاری شد.

قتل نوجوان 14 ساله در شمال انتاریو
جستجو برای پیدا کردن نوجوان 14 ساله ای که هفته پیش در شمال انتاریو مفقود شده بود با پیدا شدن جسدش خاتمه پیدا کرد.

به گزارش رسانه هدهد به نقل از سی تی وی، پلیس استانی با اعلام این خبر گفت که هفته پیش گزارش مفقود شدن Adam Spade از اهالی Marten Falls در انتاریو از محل زندگی شان واقع در Fort William First Nation به ماموران پلیس Anishinabek اطلاع داده شد.

پیرو این گزارش جستجوها برای پیدا کردن این نوجوان آغاز شد تا اینکه جسدی در دریاچه Superior واقع در Fort William First Nation کشف و پس از بررسی مشخص شد که متعلق به این نوجوان است.

به دنبال تایید قتل این نوجوان پلیس در حال بررسی و شناسایی عوامل این موضوع برآمده است.

مرگ مرد میانسال درپی سقوط از بالابر متحرک
به گزارش رسانه هدهد به نقل از سی تی وی، مرد 68 ساله ای در بخش غربی اتاوا از یک بالابر متحرک سقوط کرد و درگذشت.

Darryl Wilton از ماموران اورژانس اتاوا در این رابطه گفت که این مرد در حال کار روی خانه اش واقع در Beavertail Road, در غرب Kanata بود که دچار حادثه شده است.

وی در رابطه با علت این حادثه افزود: گویا بالابر این مرد در حین کار دچار مشکل می شود و از کار می ایستد و این مرد برای نجات خود تصمیم می گیرد به سقف بالابر برود که به زمین سقوط می کند.

اورژانس بدون اینکه نام این فرد را بیان کند گفت که نیروهای امدادی ضمن حضور در صحنه تمام تلاش خود را برای نجات این مرد از جمله عملیات CPR و انتقال وی به بیمارستان انجام دادند ولی موثر واقع نشد و او درگذشت.

منبع
hodhod

بیشترین بازدید اخبار امروز