آب و هوای گرم و مرطوب برای تورنتو طی هفته جاری

Submitted on س., 05/22/2018 - 23:43

آب و هوای گرم و مرطوب برای تورنتو طی هفته جاری
تورنتو- هوای تورنتو طی فصل بهار چندان مطلوب نبود. اما خوشبختانه وضعیت در حال تغییر است. به گزارش Weather Network، علیرغم خنک بودن نسبی هوا در روز سه شنبه 22 ماه می، دمای هوا طی باقی روزهای هفته به تدریج افزایش خواهد یافت.

برای روز های چهارشنبه و پنجشنبه، دمای 27 درجه سانتیگراد پیش بینی شده است. دمای هوا در روز جمعه به 28 درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد رسید. اما با توجه به آب و هوای گرم و مرطوب، احتمال بارندگی و رعد و برق در روز و شب شنبه 26 می وجود دارد.

کارشناسان هواشناسی، برای ماه جون هوای گرم تر از نرمال را پیش بینی می کنند.

تشکر فلسطینیان از کانادا برای عدم حمایت از انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس
اتاوا- دیپلمات های فلسطینی از تصمیم دولت ترودو برای عدم شرکت در مراسم افتتاح سفارت آمریکا در بیت المقدس، استقبال کردند. اما آدام آستین، سخنگوی کریستیا فریلند وزیر امور خارجه کانادا، با ارسال ایمیلی برای رسانه های کانادایی اعلام کرد که از کانادا برای شرکت در مراسم دعوت نشده بود!

کانادا در کنار همپیمانان عمده خود از انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس حمایت نمی کند.

افتتاح سفارت آمریکا که دوشنبه 14 ماه مه انجام شد، موجی از اعتراضات خونین را در غزه به راه انداخت. نیروهای اسرائیلی بیش از 50 فلسطینی را در مرز اسرائیل و غزه به قتل رسانده و هزاران نفر را مجروح کردند. اسرائیل، حماس را در تحریک فلسطینیان مقصر می داند. نمرود بارکان، سفیر اسرائیل در کانادا نیز این اتهام را تکرار کرد و حماس را یک گروه تروریستی خواند.

لازم به ذکر است که خانم فریلند در توییت دوشنبه گذشته خود، اعمال خشونت بر علیه غیرنظامیان، خبرنگاران و کودکان را توجیه ناپذیر خواند و بر لزوم محافظت از جان مردم تاکید کرد. ترودو نیز خواهان متوقف شدن خشونت ها از سوی اسرائیلی ها و فلسطینی ها شده و آنها را به بازگشت به میز مذاکره تشویق کرد.

منبع
iranjavan

بیشترین بازدید اخبار امروز