آخرین صحبت های مرحوم مهرداد میناوند در مورد کرونا و فرزندش آریا

Submitted by babak on پ., 01/28/2021 - 12:06
Youtube or facebook videos

عکس | واکنش سفیر اتریش و رسانه های این کشور به مرگ مهرداد میناوند
میناوند در اتریش افتخارات زیادی همراه با اشتروم گراتس به دست آورده بود.
مهرداد میناوند اشتروم گراتس
مهرداد میناوند دوران اوج خود در فوتبال را در اتریش و باشگاه اشتروم گراتس سپری کرد. موضوعی که باعث شد تا سفیر اتریش در تهران نسبت به مرگ بازیکن سابق تیم ملی ایران و این باشگاه اتریشی واکنش نشان دهد.

اشتفان شولتس سفیر اتریش در تهران به زبان انگلیسی تویئت زد: «درگذشت مهرداد میناوند را به خانواده وی و میلیون‌ها هوادار فوتبال در ایران تسلیت می‌گوئیم. او به واسطه سه سال حضور در اشتروم گراتس در یاد هواداران اتریشی باقی خواهد ماند.»

علاوه بر این بلافاصله بعد از درگذشت این بازیکن تیم پرسپولیس، تیم اشتورم گراتس اتریش به زبان فارسی توئیت کرد: «روحش شاد».

همچنین اکثر روزنامه‌های سراسری اتریش مثل استرارایش، هویته، دراشتاندارد و کلایته تسایتونگ هم امروز پنجشنبه در صفحات ورزشی خود به درگذشت این فوتبالیست به شکل گسترده پرداختند و عکس‌ها و زندگی‌نامه این بازیکن برجسته فوتبال را منتشر کردند.

عکس | گریه و چشم‌های سرخ علی کریمی در لحظه وداع با مهرداد میناوند
علی کریمی دوستی نزدیکی با مهرداد میناوند داشت. هرچند این دو مدت کوتاهی در پرسپولیس همبازی بودند.

علی کریمی کاپیتان سابق پرسپولیس در روزهای بیماری مهرداد میناوند تلاش زیادی برای بهبود حال او کرد اما در نهایت دوست صمیمی او شب گذشته بر اثر ابتلا به ویروس کرونا از دنیا رفت.

کریمی امروز در مراسم تشییع میناوند در بهشت زهرا شرکت کرد و اینچنین با چشمهایی سرخ شده از گریه با دوست خود وداع کرد.

عکس | ادای احترام نکونام و شاگردانش به میناوند
شاگردان نکونام پیش از تمرینات امروز به مهرداد میناوند ادای احترام کردند.

شب گذشته مهرداد میناوند در اثر ابتلا به ویروس کرونا در سن ۴۵ سالگی جان خود را از دست داد. از همین رو فولادی‌ها تمرینات امروز خود را به دلیل ادای احترام به مهرداد میناوند با یک دقیقه سکوت و قرائت فاتحه آغاز کردند.

حرف های ناگفته میناوند برای پسرش آریا | ماجرای ۷ سال دوری مهرداد از فرزندش
مهرداد میناوند که به دلیل بیماری کرونا چند روزی در بیمارستان بستری بود دیشب درگذشت.

میناوند یکی از پیشکسوتانی بود که معمولا در برنامه های تلویزیونی حضور فعالی داشت. او در ویژه برنامه ای که امسال قرار بود به مناسبت روز پدر پخش شود هم حاضر شده و در مورد پسرش آریا و پدرش صحبت کرده بود.

میناوند در ۷ سال گذشته هرگز موفق به دیدار با فرزندش نشده بود و هر از گاهی از او در استوری اینستاگرامش عکس هایی منتشر و ابراز دلتنگی میکرد. او در یکی از برنامه های تلویزیونی وقتی با عکس پسرش در مانیتور روبه رو شد احساساتی شد و گفت « او دوست داشتنی ترین انسان روی زمین برای من است»

و وقتی مجری برنامه دلیل این همه سال دوری را از او پرسید جواب داد که « جدایی. قطعا سازمان ملل که جلوی دیدار من با فرزندم را نگرفته است.من به دلیل جدایی از همسرم موفق به دیدار آریا نشدم. او همراه با مادرش در وین زندگی می کند و من به دلیل مشکلات مالیاتیی موجود موفق به رفتن به وین نشده ام. اما تصمیم دارم به زودی راهی اتریش شوم تا آریا را ببینم»

عکس | آرزوی میناوند در مراسم خاکسپاری‌اش برآورده شد
در مراسم امروز خاکسپاری مهرداد میناوند حضور علی دایی و علی کریمی کنار هم باعث توجه رسانه‌ها شد.

امروز در مراسم خاکسپاری مهرداد میناوند اتفاقی افتاد که یکی از آرزوهای مهرداد میناوند بود. همبازی سابق دو بازیکن محبوب ایران، در یکی از پست هایی که در فضای مجازی منتشر کرده بود اعلام کرده بود امیدوار است روزی علی دایی و علی کریمی با هم آشتی کنند. اتفاقی که میناوند نوشته بود شاید به عمر او قد ندهد.

امروز اما غم از دست دادن مهرداد میناوند به قدری برای دایی و کریمی بزرگ بود که آنها را به آغوش هم رساند و ثبت این عکس. میناوند رفت و آشتی دو علی فوتبال ایران را ندید. با این همه دایی و کریمی با مرگ مهرداد میناوند حالا شاید بیشتر از هر زمانی ارزش کنار هم بودن را بدانند.

Most viewed topics today