چگونه مردان را عاشق کنیم ؟قسمت هشتم

Submitted by jila on پ., 03/29/2012 - 18:38
انجمن‌ها

چند مورد از نمونه های ناپاکی

1.مردان کسب کننده

مردان کسب کننده آنهایی هستند که با زنانی ازدواج می کنند که چیزی بیشتر از آنان دارند.این مرد کمترین توجه را به شما دارد و در اوقات فراغت چیزی جز خوابیدن انجام نمی دهد.از نظر ظاهری او یک شهروند خوب محسوب می شود که خیلی جذاب,موفق,سخت کوش و ثروتمند و حتی باهوش به حساب می آید.او مردی است که همیشه مادر شما آرزوی ازدواج با او را داشته ا ست.
  این اجتناب ناپذیر است که هر کس فکر ازدواج با این فرد را نداشته باشد زیرا که او از نظر مالی طرف خود را تامین می کند و واضحا نیازهای او را برطرف می سازد.و سپس او وقت بیشتری را صرف حالت غش بیماران خود و مطالعه اش بر روی خزندگان انجام می دهد.بدون اینکه نگران جزئیاتی مانند آشپزی یا تمیز کردن خانه باشد او دقایق ارزشمندی را پس انداز می کند.حقیقتا یک آدم آهنی برای او همین کار را انجام خواهد داد اگر ظاهر خوبی داشته باشد.او نیاز دارد که با فردی که هست آن فرد ساکت بنشیند و شامش را بخورد.

2.روحانی نماها
 مردانی که دچار مسئله دین هستند همیشه یک دلیل دارند.اغلب آنان ازدواجی می کنند که دوست ندارند.بنابراین حس ناخود آگاه برتر وی به او می گوید که هر دوی شما برتر از این دنیای دنی هستید.او همچنین به پول آوری ,اتوی لباس ها ,غذا خوردن,قهوه نوشیدن,کفش های پاشنه بلند,آرایش,مدل مو ,رنگ مو,تلویزیون,روانپزشکی ,دین سازمان یافته ,ورزش یا هر چیز دیگری که او را ورای اعتقادات پوچش ارتقاء دهد,  اعتقاد ندارد.
اگر شما توسط تلقین وی تصمیم بگیرید که خانه خود را به مالکیت وی و دار و دسته او در آورید  و زندگی خود را وقف مسلک وی کنید آنگاه وی حقیقتاً به خاطر این فداکاری شما به رقص در می آید

3.بمب ساعتی
      بمب ساعتی شخصیتی است نا پایدار که در زیر یک روکش معمولی پدیدار شده است.شخصیت بمب ساعتی به گونه های گوناگون ظهور می کند.الکلیسم نهفته,قمارباز بی اراده,وسواسی,معتاد به مواد مخدر,آسیب رسان بدنی,و دیوانگی های ساده ظهور این شخصیت می باشد.اگر شما بتوانید درون این فرد را مشاهده نمایید هرگز به او نزدیک نمی شوید.مشکل اینست که فردی که دارای شخصیت بمب ساعتی است جذاب می باشد و در نگاه اول فریبنده است و بسیار دشوار است که صدای تک تک بمبی که هر آن منفجر می شود بتوان شنید.
 او در ابتدا بسیار خوب است تا جایی که شما به تور او می افتید.سپس در آن هنگام که شما حس می کنید که عشق برایتان اتفاق افتاده است این بمب ساعتی امنیت شما را مورد تهاجم قرار می دهد.و البته بار اول که این اتفاق می افتد شما تشخیص نمی دهید که این ادامه خواهد داشت.

4.فرد دو شخصیتی
دو شخصیتی نمی تواند تصمیم بگیرد.او از هیچ چیز مطمئن نیست حتی از اینکه شما را می خواهد یا نه.یک دلیل که او نمی تواند تصمیم بگیرد این است که او بسیار حریص می باشد.او حقیقتاً همه چیز را می خواهد.او از این می هراسد که در زمانی که با شماست چیزی را در جای دیگر و با فرد دیگر از دست دهد.

5.شخصیت بازرس
فردی که دارای شخصیت بازرس است به طوری طبیعی از همه چیز انتقاد می کند و همه چیز باید از دیدگاه وی کامل و بی نقص باشد.او به ندرت خود به کار تن در می دهد و ترجیح میدهد که به دیگران بگوید که چه کار انجام دهند.وقتی که شما این فرد را ملاقات می کنید بلافاصله تمام امتیازات خود را در اختیار شما قرار می دهد و به شما می گوید که چه اندازه خوشبخت بوده اید که او شما را انتخاب کرده است.

6.شخصیت لنگر انداز
  شناسایی این فرد بسیار آسان است زیرا که او وارد خانه شما می شود و همانجا مقیم می شود.او نام هیچ خانه ای را بر لب نمی آورد زیرا که وی خانه ای ندارد.او فقط به اندازه ای با خود لباس دارد که برای یک ماه وی کافی باشد.سگ او در ماشین است و این تنها دارایی اوست.او هر وقت که به خانه شما می آید خسته و گرسنه است و می خواهد که شما به وی غذا دهید و عشق بورزید.ای فرد جذاب و با مزه و کمک کار می باشد و عاشق خوبی نیز هست.او شیوه خود را دارد برای اینکه فقط جایی پلاس شود.

 7.قاچاقچی مواد مخدر
این فرد شیفته کسب نامشروع وبیزار از کار شرافتمندانه است.
او به گونه ای عمل می کند که شما را به خاطر اعتماد به نفسش به حسرت وا میدارد . بعلاوه شما به طور طبیعی کنجکاو هستید.شما نمی توانید صبر کنید که هر آنچه که هست راجع به دوستان مخفی او بدانید.این واضح است که وقتی او شما را وارد معامله مواد مخدر کرد شما باید با تملق بپذیرید.شما اعتماد مقدس او را کسب کرده اید.
  مرحله بعد از اعتماد مرحله درگیر بودن است.او حتی به شما پیشنهاد سودی از این معامله را نیز می کند.تمام کاری که شما مجبورید انجام دهید اینست که به او اجازه دهید که سیصد پوند از ماری جوانا را برای دو هفته زیر اتاق زیر شیروانی بگذارد.یا با کردیت کارتی که دزدیده است با او به خرید بروید و ولخرجی کنید.او اصرار می کند وبه شما می گوید که از هر جهت در امان هستید.
  حتی اگر شما دستگیر نشوید , شما به زودی می فهمید که اعصاب شما دیگر مانند گذشته شما را یاری نمی کند.

8.تمارض
  فرد متمارض حقیقتاٌ می خواهد که شما از وی پرستاری کنید.مادر این مرد با او مهربان نبوده است و به او عشق نورزیده است و او در جستجوی اینست که این نقیصه را جبران کند.به طور قطع در مقابل بهره برداری از حس مادری شما کار انجام نخواهد داد.
  فقط از حس همدردی شما سوء استفاده می شود .این فرد خود را به طور دروغی  به مریضی می زند طوری که شما فکر می کنید به راستی بیمار است

  9.شخصیت مجروح
  شخصیت مجروح شخصیتی است که در این جامعه پیشرفته ما صدمه دیده است, تازه طلاق گرفته استاین فرد در مجتمع مجردان زندگی می کند و با اسباب و اثاثیه ای از بشقاب های پلاستیک , قوطی های حلبی و فنجانهای دورریختنی به سر می برد.آپارتمانی که وی در آن به سر می برد هیچ منظره ای از کتاب یا نمایی از عکس ندارد.این مکان عاری از احساسات , شخصیت یا تعهد می باشد درست مثل خود این فرد.
  این فرد احتمالاٌ وضعیتش بهتر می شود ولی ممکن است سالها طول بکشد

   10.پدر افسانه ای
  پدر افسانه ای نوعی نامناسبی از مردان است که تحمل آن تقریباٌ غیر ممکن است.فرق این مرد با بقیه اینست که موارد قبلی هیچکدام مهربان نبودند. این مرد با بقیه این فرق را دارد که او می خواهد به شما نشان دهد که عشق واقعی چیست.او التماس می کند که فقط  یک شانس دیگر به او داده شود.
  هر چیزی که راز و رؤیای  شما می باشد این فرد به تحقق می رساند.این فرد میخواهد شما را خوشحال کند.پس این فرد وانمود می کند هر آنچه که شما می خواهید باشد.او به شما قول می دهد که رؤیاهای شما را به حقیقت برساند حتی قبل از اینکه بداند رؤیاهای شما چیست.او عاشق شماست,عاشق شماست و عاشق شماست
پدر افسانه ای یک تخیل است و شاید قسمتی از خود شما و قول های او کمتر از یک کاغذی که چیزی بر آن نوشته شده باشد ارزش دارد.شما بالاخره خواهید دید که چیزهایی که هر دوی شما راجع به آن صحبت کرده اید هیچکدام محقق نشده است.

با تشکر

Most viewed topics today