تصویری از جشن عروسی نیلوفر پارسا بازیگر سینما

Submitted on س., 06/01/2021 - 12:54

عکس جشن عروسی نیلوفر پارسا بازیگر سینما را ببینید.

نیلوفر پارسا از بازیگران زن و متولد سال ۱۳۶۹ در تهران می باشد. او در رشته فناوری اطلاعات تحصیل کرده است ولی به دلیل علاقه اش به بازیگری وارد این عرصه شد . او بازیگری را در کلاس های امین تارخ آموخته است . سریال معروف او آوای باران می باشد . در نیک صالحی عکس عروسی او را ببینید.

این بازیگر با انتشار عکس زیر نوشت:

شب یلدا بود و شب جاودانگی من و‌تو❤️

درباره زندگی نیلوفر پارسا بیشتر بدانید

لوفر پارسا از سنین کودکی و نوجوانی به بازیگری و هنر علاقه زیادی داشتهتا جایی که بعد از اتمام دانشگاه به دنبال بازیگری رفته است.

او دوره های بازیگری را در کلاس های استاد تارخ فرا گرفته است و از همین طریق نیز وارد عرصه بازیگری شده است.وی بازیگری را از تئاتر شروع کرده است و درنمایش های زیادی سابقه اجرا دارد.

او بازیگری در تلویزیون را در سال ۱۳۹۲ با بازی در سریال ( شاید برای شما هم اتفاق بیفتد ) آغاز نمودهو با بازی در سریال ( آوای باران ) در نقش بیتا توانسته بیشتر دیده شود و مشهور شود.

او میگوید : بازیگری جزو آن دسته از حرفه هایی محسوب می شود که باید عشق و استعداد آن، در درونتان،از همان دوران کودکی نهفته باشد، به عبارت دیگر، این هنر تا حد زیادی ذاتی استو اینطور نیست که ظرف مدت کوتاهی بتوانید، آن را پرورش دهید.

من از دوران کودکی ام، علاقه زیادی به بازیگری داشتم . شاید بخشی از این موضوع بهخاطر این بود

که در دوران کودکی، پدرم دوستی داشت که بازیگر توانایی بود.

به لحاظ اخلاقی هم فرد وارسته ای بود و همین موضوع باعث می شد که من بازیگری را بسیار دوست داشته باشم.وی میگوید هیچ وقت از یادم نمی رود وقتی ۷ سال داشتم به خانواده ام گفتم که می خواهم بازیگر شوم!انگار از همان ابتدا تصمیمم را برای ورود به حرفه بازیگری گرفته بودم.

اینستاگرام ، سبزپندار

منبع
niksalehi
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز