تصاویر | جسد تکه تکه شده زن جوان در میدان آزادی تهران | ساک مشکوکی که مامور شهرداری پیدا کرد | ۴ ساعت از جنایت می‌گذشت ...

Submitted on پ., 05/25/2023 - 01:59

به گزارش همشهری آنلاین، ساعت ۱۴ عصر دیروز سه‌شنبه دوم خرداد ماه، کشف جسد مثله شده‌ای در یک ساک ورزشی از سوی رفتگران شهرداری مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش داده شد.

با اعلام این خبر، ماموران کلانتری ۱۳۵، تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی، متخصصان پزشکی قانونی و کارشناسان تیم تشخیص هویت به همراه قاضی امیرحسین علیمردان؛ بازپرس ویژه قتل عمد شعبه دهم دادسرای امور جنایی، راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

تیم جنایی در محل حادثه با جسد مثله شده زن حدوداً ۲۵ ساله‌ای داخل چندین پلاستیک زباله مواجه شدند که قربانی یک جنایت شده بود؛ گزارش پزشک صحنه نیز حکایت از آن داشت از زمان قتل زن جوان ۴ تا ۵ ساعت گذشته است.

در نخستین‌گام ماموران تیم تشخیص هویت پلیس آگاهی با دستور قاضی جنایی اقدام به انگشت‌نگاری روی جسد کردند تا ردپایی از قاتل این زن جوان پیدا کنند.

پس از پایان تحقیقات میدانی کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی نیز ماموریت یافتند تا برای شناسایی عامل این جنایت دوربین‌های مداربسته اطراف میدان آزادی را هدف بازبینی قرار دهند و اقدامات اطلاعاتی را کلید بزنند.

با دستور قاضی امیرحسین علیمردان؛ بازپرس ویژه قتل عمد شعبه دهم دادسرای امور جنایی، جسد مقتوله برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی ادامه دارد.

منبع
hamshahrionline
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز