ترودو برنده شد، حزب لیبرال چه وعده هایی در انتظار تحقق دارد؟

Submitted on س., 09/21/2021 - 21:44

جاستین ترودو ، رهبر حزب لیبرال فدرال در انتخابات سراسری پیروز شده است. در حال حاضر رای دهندگان بدون شک بیشترین نگرانی را دارند که آیا حزب لیبرال می تواند وعده های قبلی خود را پس از به قدرت رسیدن محقق کند. بیایید نگاهی به وعده های ترودو بیندازیم. بعد ، بیایید به حزب لیبرال نگاهی بیندازیم. آیا می توان به وعده ها عمل کرد؟

در ۱ سپتامبر ، حزب لیبرال فدرال تعهدات عمده ای را بر اساس شش موضوع اصلی صادر کرد: همه گیری کرونا ، تغییرات آب و هوایی ، مسکن ، مراقبت های بهداشتی و اقتصادی و آشتی با بومی ها.

پاندمی
حزب لیبرال متعهد شده است که 9 میلیارد دلار برای آموزش و افزایش حقوق هزاران سرپرست جدید اختصاص دهد. همچنین وعده داده شد که به کارگران فدرال 10 روز مرخصی استحقاقی پرداخت می کند، به تهویه مطبوع مدرسه کمک می کند و از شرکت هایی که تصمیم به واکسیناسیون می گیرند حمایت قانونی می کند.

حزب لیبرال همچنین متعهد شد که ۱۰۰ میلیون دلار برای مطالعه تأثیر طولانی مدت COVID-19 بر سلامت و جمعیت شناسی اختصاص دهد. همچنین متعهد شد که ۱ میلیارد دلار برای حمایت از گذرنامه های واکسن استانی اختصاص دهد. در حال حاضر تقریباً هر استان شکل متفاوتی از اجرای گذرنامه واکسن را دارد.

مسکن
بنا به گزارش تورنتوپرشنز،‌ به منظور حل بحران مسکن در کانادا ، حزب لیبرال وعده ساخت ، نگهداری یا تعمیر ۱/۴ میلیون خانه را در چهار سال آینده داد و وعده داد که ۲/۷ میلیارد دلار کانادا به صندوق سرمایه گذاری مشارکت ملی مسکن تزریق کند.

به منظور کمک به کانادایی ها برای خرید خانه های جدید، حزب لیبرال مناقصه های کور را ممنوع کرده و یک میلیارد دلار کانادا وام و کمک های بلاعوض برای کمک به مردم در خرید خانه جدید ارائه می دهد.

مراقبت های بهداشتی
حزب لیبرال متعهد شد اطمینان حاصل کند که همه کانادایی ها دارای پزشک خانواده می شوند و می توانند داروهای تجویزی را تهیه کنند. این حزب همچنین ۳ میلیارد دلار در مدت پنج سال برای حمایت از پذیرش استانداردهای بالاتر برای خانه های مراقبت طولانی مدت ارائه می دهد.

از نظر سلامت روانی ، حزب لیبرال وعده داد ۱۵۰ میلیون دلار برای برنامه بهداشت روانی و PTSD برای افراد مبتلا به COVID-19 ارائه دهد ، و قول داد ۴.۵ میلیارد دلار برای سلامت روان کانادا در مدت پنج سال بپردازد و همچنین سه برنامه خط تلفن بحران بهداشت روانی دیجیتالی را باز خواهد کرد.

اقتصاد
حزب لیبرال وعده داد که ۱ میلیون شغل از دست رفته در دوران پاندمیک را از طریق مزایای متعدد اشتغال و کسب و کار که برای بازگرداندن مردم به کار طراحی شده است ، بازگرداند.

برنامه این است که بیشتر مزایای کلیدی COVID-19 تا پاییز ۲۰۲۱ از جمله یارانه به مشاغل و مزایای بیکاری به دلیل همه گیری تمدید شود.

آشتی بومی
حزب لیبرال قبلا وعده داده بود که ۱۸ میلیارد دلار در مدت ۵ سال برای بهبود کیفیت زندگی مردم بومی و ایجاد فرصت های جدید برای جوامع بومی ارائه می دهد.

این حزب همچنین متعهد شد که علل اصلی ناپدید شدن و قتل زنان بومی ، از جمله رسیدگی به فقدان مسکن ، فقر و فرهنگ بومی را مورد بررسی قرار دهد.

این حزب همچنین متعهد شد که به اقدامات خود برای دسترسی جوامع بومی به آب آشامیدنی تمیز ادامه دهد.

تغییر آب و هوا
ترودو و حزب لیبرال متعهد شدند میزان انتشار گازهای گلخانه ای ملی را تا قبل از پایان دهه جاری ۴۰ تا ۴۵ درصد از سطوح سال ۲۰۰۵ کاهش دهند و متعهد شدند که کانادا را تا سال ۲۰۵۰ به یک کشور آلاینده خالص صفر تبدیل کنند.

حزب لیبرال قول داد به افزایش قیمت کربن ادامه دهد و انتظار دارد صنعت سوخت های فسیلی میزان انتشار گازهای گلخانه ای را کاهش دهد.

حزب لیبرال همچنین وعده داده است که یک برنامه تخفیف ۱/۵ میلیارد دلاری برای خودروهای برقی ارائه دهد.
تورنتوپرشنز
https://www.torontopersians.com/

منبع
torontoPersians

بیشترین بازدید اخبار امروز