تکان دهنده است! هزینه های بازنشستگی در کانادا بسیار زیاد است و ایالات متحده را پشت سر گذاشته است

Submitted on چ., 01/17/2024 - 21:35

وب سایت مقایسه وام و وام مسکن در سوئد Sambla مطالعه جدیدی را منتشر کرده است که هزینه های بازنشستگی را در کشورهای مختلف مقایسه می کند.

این گزارش ۲۰ کشور گران قیمت برای زندگی در دوران بازنشستگی را رتبه بندی می کند و متأسفانه، کانادا در صدر این لیست قرار دارد، در حالی که ایالات متحده در همسایگی کانادا در لیست ده کشور اول بازنشستگی گران قرار ندارد.

این گزارش توضیح می دهد: "برای درک تفاوت هزینه های بازنشستگی در سراسر جهان، ما هزینه زندگی بدون اجاره را در ۱۰۰ کشور جمع آوری کردیم. ما این رقم را با سن بازنشستگی هر کشور و میانگین امید به زندگی مقایسه کردیم."

به گزارش سامبلا، کانادا ششمین کشور گران قیمت برای بازنشستگی است.

این گزارش نشان داد که هزینه ماهانه زندگی بدون اجاره در کانادا ۶۴۵ پوند (تقریبا ۱۰۹۹ دلار کانادا) است.

سامبلا با میانگین سن بازنشستگی ۶۰ سال و میانگین امید به زندگی در ۸۳ سال، به این نتیجه رسید که کانادایی ها باید حدود 178175 پوند (300500 دلار کانادا) پس انداز کنند تا بازنشسته شوند.

بنا بر گزارش تورنتوپرشنز،‌ با این حال، در مقایسه با سوئیس، که در رتبه اول قرار دارد، هزینه های بازنشستگی کانادا هیچ است.

هزینه ماهانه زندگی بدون اجاره در سوئیس ۱۰۴۰ پوند (۱۷۰۰ دلار کانادا) است و ساکنان سوییس باید حدود 248102 پوند (400700 دلار کانادا) برای بازنشستگی پس انداز کنند.

این ارقام شامل قیمت مسکن یا هزینه اجاره نمی شود.

تورنتوپرشنزداتکام
https://www.torontopersians.com/

منبع
torontoPersians

بیشترین بازدید اخبار امروز