تعداد زیادی از کانادایی ها به دلیل گرانی از انتاریو و بریتیش کلمبیا گریختند و به اینجا هجوم آوردند!

Submitted on جمعه, 12/22/2023 - 19:03

به نظر می رسد مهاجرت دسته جمعی که تورنتو و انتاریو در طول قرنطینه تجربه کرد به دلیل مسائلی مانند هزینه زندگی در حال تکرار است.

علیرغم رشد بی سابقه جمعیت کانادا در چند ماه گذشته، داده های جدید منتشر شده در این هفته توسط اداره آمار کانادا نشان می دهد که ده ها هزار نفر از ساکنان انتاریو، بریتیش کلمبیا را ترک کرده و به... آلبرتا هجوم آورده اند.

گزارش های آماری در مورد برآوردهای جدید جمعیت اعلام کرد، همه استان‌ها و مناطق در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۳ زیان‌هایی را در مهاجرت بین استانی تجربه کردند، اما آلبرتا همچنان بالاترین جریان خالص ورودی (+17094) را داشت، در حالی که نوا اسکوشیا (+21) افزایش بسیار کمی درردود مهاجران داشت.» .

این پنجمین سه ماهه متوالی از 10000 یا بیشتر تازه وارد به استان پریری است، جایی که مقرون به صرفه بودن، به ویژه مسکن، بالاتر است.

بنا بر گزارش تورنتوپرشنز، یک خانه استاندارد در کلگری، بزرگترین شهر استان، حدود 557,400 دلار به فروش می رسد، در حالی که در تورنتو 1,081,300 دلار است. از نوامبر ۲۰۲۳، میانگین قیمت خانه در ادمونتون تنها 368200 دلار است.

این قیمت بر اساس استانداردهای انتاریو به طرز تکان دهنده ای پایین است، و در نتیجه انتاریو با "مهاجرت به خارج استان" مهاجران بین استانی مواجه شده است.

به نظر می رسد کمپین تبلیغاتی آلبرتا موفق تر از حد انتظار است. هدف از تبلیغات این بود که مردم از سایر نقاط کانادا به فکر مهاجرت به آنجا بیفتند و بخش بزرگی از آنها به این تبلیغات خندیدند.

اداره آمار در آخرین داده‌ها اعلام کرد که جمعیت کانادا در سه ماه گذشته سریع‌تر از هر سه ماهه‌ای از سال ۱۹۷۵ رشد کرده است. از ماه جولای تا اکتبر ۲۰۲۳، کانادا 430635 نفر (افزایش ۱/۱ درصد) را اضافه کرده است.

در مقایسه، درطی ۵۷ سال پیش در آن زمان 198000 نفر رشد داشتیم که ۱/۲ درصد بود.
تورنتوپرشنزداتکام
https://www.torontopersians.com/

منبع
torontoPersians
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز