TD Bank پیش بینی می کند که بانک کانادا نرخ بهره را تا پایان سال ۲۰۲۰ ثابت نگه دارد.

Submitted on ی., 03/17/2019 - 10:55

آخرین پیش بینی TD Bank اینست که بانک کانادا شاخص نرخ بهره را که در حال حاضر ۱/۷۵٪ است تا پایان سال آینده ثابت نگه دارد.

بنا به گزارش تورنتوپرشنز، هفته ی گذشته، TD Bank پیش بینی کرده بود که بانک کانادا ، نرخ بهره را تا پایان سال ۲۰۱۹ افزایش نمی دهد.

با توجه به گزارش آژانس خبری کانادایی، Andrew Kelvin برنامه ریز ارشد بانک تی دی کانادا، به این نکته اشاره کرد که اطلاعات اقتصادی حاکی از آن است که بانک مرکزی در سال ۲۰۱۹ اقدام به فعالیت هایی کرده است و احتمال کاهش نرخ بهره بیشتر از احتمال افزایش آن است.

علاوه بر این، گزارش شده است که TD Bank روز سه شنبه آغاز به کاهش نرخ بهره ی مورتگیج کرده است این کاهش مبنی بر تعدیل کردن قراردادهای یک تا ۵ ساله می باشد که کاهشی ۰/۲۵٪ را اعمال کرده است.

بانک کانادا هفته ی گذشته اعلام کرد که شاخص نرخ بهره را بلا تغییر نگه خواهد داشت و اشاره کرد که رشد اقتصادی در نیمه ی دوم سال ۲۰۱۸ ناگهان کاهش داشته است و بسیاری را درباره ی افزایش نرخ بهره در آینده دچار سردرگمی کرده است. بانک مرکزی گفت در آغاز سال پیش بینی کرده بود که هزینه های مصارف خانگی در ربع چهارم سال گذشته پایین بیفتد و سرمایه گذاری در صادرات و محصولات نفتی مناطق ضعیف باشد اما حقیقتا رکود اقتصادی از آنچه که پیش بینی شده بود بزرگتر و وسیع تر می باشد.
تورنتوپرشنز

نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز