سال گذشته ، ورشکستگی شرکت های کانادایی بیش از ۴۱ ٪ یا بیشتر افزایش یافت

Submitted on Mon, 02/05/2024 - 19:15

براساس داده ها ، دفتر سرپرست ورشکستگی نشان داد که تعداد ورشکستگی شرکت ها در سال ۲۰۲۳ بیش از ۴۱ ٪ افزایش یافته است. اگر برنامه های ورشکستگی شخصی را درج کنید ، تعداد کل ۲۳/۶ ٪ افزایش می یابد.

پدرو آنتونز ، اقتصاددان ارشد اتاق بازرگانی کانادا ، گفت که "سود آوری شرکت ها به شدت کاهش یافته است ، وام اضطراری تجارت اضطراری کانادا (CEBA) منقضی شده است و فشارهای دیگر باعث شده است که نرخ ورشکستگی بالای شرکت ها رخ دهد."

وی همچنین گفت که اگر اوضاع بدتر شود ، کاهش نرخ بهره در بانک کانادا به شرکتها کمک می کند تا وام ها را بازپرداخت کرده و تقاضا برای اخراج کارمندان خود را کاهش دهند.

انجمن متخصصان ورشکستگی و بازسازی کانادا (CAIRP) در بیانیه ای گفت ، در ۳۶ سال از زمان ثبت رکورد ، تعداد ورشکستگی به بیشترین میزان افزایش یافته است.

بنا بر گزارش تورنتوپرشنز، کریستیا فریلند ، وزیر دارایی کانادا ، پیش از این در میان شرکت های کوچک که درخواست وام تجاری اضطراری در کانادا کرده بودند در تاریخ ۱۸ ژانویه که سر رسید زمان بازپرداخت وام است به تعداد یک چهارم این شرکت ها نتوانسند وارم بازپرداخت کنند.

بسیاری از شرکت ها در حاشیه زندگی و مرگ قرار دارند. با توجه به افزایش نرخ بهره و افزایش هزینه بدهی ، این بدان معنی است که در سال ۲۰۲۴ ، فضای هزینه های پرداخت کوچکتر خواهد بود. آندره بولدینگ رئیس CAIRP گفت: هزینه زندگی عامل اصلی است

در مورد افزایش ۲۳ ٪ افراد و موارد ورشکستگی شرکت ها. ریچارد گلدر ، متولی مجاز ورشکستگی ، گفت که هزینه زندگی بزرگترین عامل است.

وی گفت: "هزینه های خورد و خوراک ، هزینه ماشین ، هزینه های بنزین ، از جمله ی این هزینه های روزانه است."

وی افزود: مشتریان وی با افزایش بدهی کارت اعتباری ، وام های روزانه با پرداخت بالا (وام های کوتاه مدت ) و نرخ بهره بالا وام ، با فشار زیادی بین این هزینه ها روبرو شده اند.

براساس گزارش ماه دسامبر Equifax در دفتر اعتبار ، کارت اعتباری بلند مدت در پاییز امسال به رکورد بالایی ۱۱/۳۴ میلیارد دلار کانادایی رسیده است که در مدت مشابه سال گذشته ۱۶ درصد افزایش یافته است. (این رقم شامل بدهی وام خانه و مورتگیج نمی شود).

اگرچه دستمزدها در حال افزایش است ، اما آنها با سرعت تورم همراه نبودند و سرانجام مردم را مجبور به وام گرفتن با نرخ بهره بالا کردند.
تورنتوپرشنزداتکام
https://www.torontopersians.com/

منبع
torontoPersians
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز