سال آینده قیمت خانه در تورنتو ۶٪ افزایش می یابد

Submitted on ی., 12/15/2019 - 19:34

آژانس مسکن ریمکس اخیراً گزارشی منتشر کرد که بازار املاک ۲۰۲۰ را پیش بینی می کند. در این پیش بینی گفته شده است سال آینده بازار املاک در تورنتو به نفع فروشنده است و انتظار می رود که متوسط قیمت خانه تا ۶٪ افزایش یابد و از متوسط قیمت ۸۸۰۰۰۰ دلار در ماه ژانویه تا ماه اکتبر امسال به ۹۳۰۰۰ دلار در سال آینده برسد.

ریمکس گفت پیش بینی خوشبینانه اش بر افزایش تقاضا برای خرید خانه ی مستقل، نرخ بهتر استخدام و رشد اقتصادی متکی می باشد.همزمان مجموعاً در سه سال گذشته بارزیادی در بازار املاک جی تی ای بر دوش مردم سنگینی کرده است.

علاوه بر این ریمکس همچنان گفت که ساخت خانه های جدید در تورنتو بسیار آرام است تا بتواند نیازهای افراد را برای خانه دار شدن برطرف کند و این ساخت و ساز ها از رشد جمعیت بسیار کمتر است. در حال حاضر خانه ها دو ماه در لیست انتظار برای فروش می مانند و به علت تقاضای بیشتر خریداران انتظار می رود دو ماه به کمتر تقلیل یابد.

فروش بازار خانه های لوکس تورنتو افزایش چمشگیری داشته است و امسال فروش خانه های با قیمت ۵ میلیون دلار در مقایسه با سال گذشته ۸/۵٪ افزایش داشته است.

افزایش نرخ بهره، استخدام و درآمد عاملان اصلی هستند که بر بازار املاک سال ۲۰۲۰ تأثیر می گذارند. ریمکس گفت، در محدوده ی جی تی ای بالاترین تقاضا برای زندگی در Durham and Scarborough West بوده است. دلیل آن توان خرید و وسایل حمل و نقل آسان و دسترسی راحت به داون تورنتو برای کاریابی می باشد.

در سطح ملی ریمکس انتظار دارد سال آینده متوسط قیمت خانه ۳/۷٪ افزایش یابد.

در بعضی شهرها در جنوب اونتاریو در سال ۲۰۱۹ قیمت خانه افزایش دو رقمی داشته است از جمله ی این شهرها لندن(۱۰/۷٪)، ویندزور(۱۱٪)، اوتاوا(۱۱/۷٪) و نیاگارا(۱۲/۹٪)بوده اند. Christopher Alexander، نایب رئیس ریمکس گفت در منطقه ی اونتاریو-آتلانتا به شکرانه ی اقتصاد قوی منطقه، رشد جمعیت و توسعه ی پایدار نسبت به بازار املاک در سال ۲۰۲۰ بسیار خوشبین است.

ریمکس همچنین نتیجه ی نظرسنجی ملی را منتشر کرد که نشان می دهد ۵۱٪ کانادایی هایی که قصد خرید خانه دارند در ۵ سال آینده خانه خواهند خرید که این درصد نسبت به سال گذشته در همین زمان که ۳۶٪ بود، افزایش چشمگیری می باشد و دلالت بر این دارد که مشتریان توانسته اند خود را با استرس تست مورتگیج همگام کنند و توان خرید را بالا برده اند. تنها ۲۰٪ پاسخگویان گفتند که استرس تست اثر منفی بر خرید خانه برای آنها داشته است.

محیط زندگی هنوز برای کانادایی ها برای خرید خانه فاکتور مهمی به حساب می آید و بیش از نیمی از پاسخگویان می خواهند نزدیک به فضای سبز و مکانی سهل الوصول برای
خرید و رستوران خانه بخرند. آمار بدست آمده به این ترتیب می باشد: ۶۲٪ کانادایی ها می خواهند نزدیک به مال و رستوران ها خانه بخرند، ۵۹٪ می خواهند نزدیک به فضای سبز خانه بخرند، ۳۰٪ می خواهند نزدیک به محل کارشان خانه بخرند و ۳۶٪ می خواهند نزدیک به ایستگاه اتوبوس باشند.
تورنتوپرشنز
https://www.torontopersians.com/

منبع
torontoPersians
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز