پرسپولیس کنعانی را برای دربی می خواهد | تصمیم شجاعانه فدراسیون فوتبال؟

Submitted on ش., 03/09/2024 - 01:08

به گزارش همشهری آنلاین با مرور تصویر آهسته برخورد شیمبا و کنعانی مشخص بود کنعانی خطایی روی مهاجم فولاد مرتکب نشده یا اگر خطایی هم بوده کارت زرد نداشته اما رضا مهدوی داور مسابقه با وجود اعتراض شدید این بازیکنان و تمام نیمکت نشینان پرسپولیس او را از دربی محروم کرد. در این صحنه مهرداد خانبان دستیار اوسمار هم به خاطر اعتراض کارت زرد گرفت. واکنش اوسمار به این کارت زرد هم جالب توجه بود.

اما باشگاه پرسپولیس بلافاصله بعد از پایان بازی در نامه‌ای، به تصمیم داور در دادن کارت زرد به مدافع ملی‌پوش پرسپولیس اعتراض کرد.

رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس با اشاره به کیفیت بالای نمایش این تیم مقابل فولاد اعلام کرد: مهم‌ترین صحنه این بازی علاوه بر چند اشتباه پی در پی داور، ارائه کارت زرد به محمد حسین کنعانی‌زادگان بود که این کارت، مانع حضور این بازیکن در بازی بعدی سرخپوشان خواهد شد. در شرایطی که تقریبا تمام کارشناسان داوری اشتباه مهدوی در این صحنه را تائید کرده‌اند باید دید اعتراض باشگاه پرسپولیس به نتیجه‌ای خواهد رسید و مثل فرجام خواهی تیم‌های لالیگایی و لیگ برتر انگلیس منتج به تغییر شرایط کنعانی خواهد شد یا به خاطر حساسیت‌های قبل از دربی این اعتراض به جایی نخواهد رسید.

این نکته را در نظر داشته باشید که برگرداندن این کارت زرد نیاز به شجاعتی دارد که در فوتبال ایران چندان موجود نیست!

منبع
hamshahrionline
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز