نزدیک شدن اجاره بها به اوج پیش از شیوع کوید ۱۹

Submitted on س., 05/31/2022 - 20:46

افزایش ۱۳ درصدی اجاره آپارتمان در تورنتو! نزدیک شدن به اوج پیش از همه گیری
اجاره بها در تورنتو دوباره در آپریل ۲۰۲۲ افزایش یافت و اکنون به اوج قبل از همه گیری نزدیک شده است.


گزارش اجاره ملی ماه می از Rentals.ca و Bullpen Research & Consulting نشان داد که میانگین اجاره بها در کانادا در ماه آپریل ۱۸۲۱ دلار در ماه بود.

این رقم نسبت به پریل ۲۰۲۱ به میزان ۹9 درصد افزایش یافته است و تنها حدود ۲۵ دلار در ماه کمتر از اجاره بها در سال های ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ است، به این معنی که به سطح قبل از همه گیری بسیار نزدیک است.

بنا به گزارش تورنتوپرشنز، در تورنتو، متوسط ​​اجاره ماهانه یک آپارتمان یک خوابه ۱۳ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافت و به ۲۰۶۵ دلار در ماه آپریل رسید که ۲/۱ درصد نسبت به ماه مارچ افزایش داشت. متوسط ​​اجاره ماهانه برای یک آپارتمان دو خوابه ۲۸۴۹ دلار بود که ۱۷/۲ درصد نسبت به ماه آپریل سال گذشته و ۲/۶ درصد نسبت به ماه قبل افزایش داشت.

متوسط ​​اجاره ماهانه برای همه انواع ملک در تورنتو ۲۳۰۳ دلار است که در میان ۳۵ شهر کانادا، پس از ۲۷۴۸ دلار ونکوور، رتبه دوم را دارد. از۱۰ شهر با بالاترین اجاره، هفت شهر در GTHA (منطقه تورنتو بزرگ همیلتون) قرار دارند.

همچنین، وقتی به میانگین اجاره‌ها بر اساس اندازه نگاه می‌کنیم، برخی از اجاره‌های تورنتو به اعداد قبل از همه‌گیری نزدیک‌تر هستند. اجاره خانه های بزرگتر سریعتر افزایش یافته است، که علت آن دورکاری و فضای باز خانه است.
میانگین اجاره هر فوت مربع برای کاندوها در آپریل ۳/۷۰ دلار بود که ۱/۶ درصد ماهانه و ۱۸ درصد سالانه افزایش داشته است و در حال حاضر نزدیک به ۳/۷۶ دلار در مارچ ۲۰۲۰ در هر فوت مربع است.

متوسط ​​اجاره هر فوت مربع در ماه آپریل برای اجاره ها ۳/۳۵ دلار بود که ۱/۵ درصد ماهانه و ۱۴ درصد سالانه افزایش داشته است. در ماه مارچ ۲۰۲۰، این رقم ۳/۴۱ دلار کانادا بود.

بن مایرز، رئیس مرکز تحقیقات و مشاوره بولپن، گفت: اجاره در شهرهای بزرگ در حال افزایش است و ونکوور و تورنتو پیشرو هستند.

تورنتوپرشنزداتکام
https://www.torontopersians.com/

منبع
torontoPersians
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز