نیوزیلند و کانادا شبکه جهانی سوء استفاده کودکان را همراه با دستگیری ۴۷ کانادایی و ۶ نفر تورنتویی متلاشی کردند

Submitted on پ., 03/03/2022 - 13:02
پلیس سلطنتی کانادا (RCMP) می‌گوید در همکاری با کشور نیوزیلند توانسته یک شبکه سوء استفاده از کودکان را متلاشی و ۱۲ کودک از سراسر کانادا را از موقعیت‌های آزاردهنده‌شان نجات دهد. پلیس گفت علاوه بر نجات این کودکان تقریباً ۵۰ نفر در سراسر کشور به عنوان بخشی از تحقیقات جهانی طولانی مدت در مورد تصاویر "سوء استفاده" مربوط به کودک‌آزاری که در فضای مجازی به اشتراک گذاشته می‌شده را دستگیر کند.
نیوزیلند می‌گوید کودکان و سوءاستفاده‌کنندگان منحصر به نیوزیلند و کانادا نبوده و در اروپا و آمریکا نیز چنین عملیات هماهنگی انجام شده است.

ngwoodworking carpenter, wood work top Toronto GTA hiringYMCA Newcomer and Immigration help program in Ontario Canada

 
نیوزیلند و کانادا شبکه جهانی سوء استفاده کودکان را همراه با دستگیری ۴۷ کانادایی و ۶ نفر تورنتویی متلاشی کردند
پلیس تورنتو در یک کنفرانس خبری در خصوص جزئیات نقش خود بنام "عملیات اچ" که در اکتبر ۲۰۱۹ توسط تیم ضد استثمار و بهره‌برداری کودکان نیوزیلند راه‌اندازی و سپس به کانادا کشیده شد صحبت کرد. این توضیحات نشان می‌داد که نیروهای پلیس این دو کشور توانستند هزاران کاربر را که در حال اشتراک‌گذاری محتویات سوء استفاده جنسی کودکان از طریق یک پلتفرم آنلاین بودند، را شناسایی کنند. "مایرون دمکیو"، معاون رئیس پلیس در این کنفرانس گفت: "‌برخی از این محتویات، وحشتناک‌ترین کودک‌آزاری‌هایی بوده که مامورین ما تا به حال دیده‌اند". وی بر نیاز به پرداختن به استثمار و بهره‌برداری از کودکان به عنوان یک موضوع جهانی تاکید کرد، و افزود که این موضوع به واسطه گسترش اینترنت‌ تشدید و جهانی شده و به مجرمان اجازه‌ ارتکاب این اعمال خشونت‌آمیز را در هر زمان و مکانی می‌دهد.‌‌ وی افزود: "از آنجایی که این جنایتکاران در فراسوی مرزهای بین‌المللی فعالیت می‌کنند، پس پلیس هم باید برای مقابله با آنها بصورت بین‌المللی عمل کند.

six99 Toronto Condo apartment Bayview Sheppard 699 condominium Canada saleShabani-realestate-toronto-canada

فقط یک روز پیش از این اعلان، مقامات نیوزیلندی در بیانیه‌ای گفتند که برخی از مطالب مربوط به کودک‌آزاری‌ها از فاجعه‌آمیزترین و دردناک‌ترین صحنه‌هایی بوده که محققان آنها دیده‌اند زیرا بسیاری از کودکانی که در تصاویر و ویدئوها نشان داده شده‌اند فقط نوزادانی بودند که در معرض درد و رنج آشکار و عمدی قرار گرفته‌اند". بازرسان نیوزلند با ادارات پلیس در سراسر جهان از جمله "اف‌بی‌آی"، یوروپل و اینترپل هماهنگ شده‌اند تا ‌کاربران آنلاین فعال در اینباره را در سطح جهانی ‌ردیابی نمایند.
 

لطفا روی عکس بنر تبلیغاتی کلیک کنید تا برایتان شماره بگیرد
sina sotodehnia insurance بیمه سینا ستوده‌نیاCar Home Low rate insurance بیمه

شناسایی ۹۰,۰۰۰ حساب کاربری و دستگیری صدها نفر
مقامات نیوزیلندی گفتند با همکاری‌های گسترده خود با دیگر نیروهای بین‌المللی توانسته‌اند حدود ۹۰,۰۰۰ حساب آنلاین را شناسایی کرده‌اند که تصاویر مربوط به سوء استفاده از کودکان را یا در اختیار داشتند و یا معامله می‌کردند. یوروپل در بیانیه‌ای اعلام کرد: "تا به امروز، تحقیقات بین‌المللی منجر به گشایش ۸۳۶ پرونده در سطح بین‌المللی، دستگیری ۴۶ فرد در سراسر نیوزیلند و ۴۷ نفر در سراسر کانادا، شناسایی بیش از ۱۰۰ مظنون در سراسر اتحادیه اروپا و حفاظت از ۱۴۶ کودک در سراسر جهان شده است".
پلیس سلطنتی کانادا نیز گفت در نتیجه این تحقیقات ۱۲ کودک از سراسر کانادا از موقعیت‌های سوء استفاده شدن نجات داده و در مجموع ۴۷ کانادایی نیز با ۱۸۶ اتهام دستگیر شده‌اند. آن‌ها می‌گویند که این دستگیری‌ها در طی دو سال گذشته و در هشت استان کشور انجام گرفته و خاطر نشان کردند که تحقیقات همچنان ادامه دارد.
این نیرو گفت که در تورنتو ۶ مرد را در محدوده سنی ۳۱ تا ۴۱ سال، متهم و دستگیر کرده است. "جاستین واندرهیدن"، فرمانده واحد جرایم جنسی پلیس تورنتو، می‌گوید که این افراد در مجموع به ۱۸ جرم مرتبط با دسترسی و توزیع و در اختیار داشتن، موارد مربوط به سوء استفاده جنسی از کودکان متهم شدند. جاستین افزود: "چهار نفر از این افراد هنوز در دادگاه حضور دارند، یک نفر محکوم شده و یک نفر هم فوت کرده است".
پلیس از هر کسی که با کودک‌آزاری آنلاین روبرو می‌شود می‌خواهد تا به Cybertip.ca، (خط راهنمایی کانادا) برای گزارش سوء استفاده و بهره‌کشی جنسی آنلاین از کودکان مراجعه کند.

بیشتر بخوانید:


اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
منبع
iranstar

بیشترین بازدید اخبار امروز