صاحبخانه انتاریو " راه پله " را اجاره می دهد؛ اجاره ماهانه ۵۰۰ دلار است

Submitted on Mon, 03/25/2024 - 21:35

از آنجایی که میانگین قیمت اجاره برای یک آپارتمان یک خوابه در انتاریو هر سال افزایش می یابد، برخی از صاحبخانه ها در همه جا همچنان به ارائه ترتیبات زندگی غیرمتعارف به اجاره کنندگان با بودجه محدود ادامه می دهند.

بنا بر گزارش تورنتوپرشنز، اخیراً، آگهی‌های اجاره در سایت‌هایی مانند Facebook Marketplace و Kijiji به طور فزاینده‌ای ظالمانه شده‌اند، از جمله آپارتمان‌های زیرزمینی به سبک فیلم‌های ترسناک، اتاق‌هایی پر از تخت‌های دو طبقه مشترک، و حتی صاحبخانه‌هایی که تخت‌های خود را برای اشتراک‌گذاری ارائه می‌دهند.

یکی از آخرین فهرست‌ها در اینگل‌وود، انترناسیونال (فقط ۱۵ دقیقه رانندگی در شمال شرقی برامپتون) تکان‌دهنده است: تشکی که به‌طور تصادفی در بالای پله‌ها روی هم چیده شده و ماهیانه ۴۵۰ دلار می‌پردازد.

علاوه بر این، مستاجران همچنین باید ماهانه ۵۰ تا ۷۰ دلار اضافی برای هزینه های آب، برق، پارکینگ و اینترنت بپردازند که مجموع پرداخت ماهانه آن بین ۵۰۰ تا ۵۲۰ دلار است.

این فهرست «جایگزین» به سرعت به انجمن Reddit ارسال شد و کاربران شبکه نظرات خود را در مورد این فضا در قسمت نظرات بیان کردند.

در یکی از کامنت‌ها آمده بود: «صاحب خانه حتی هیچ پارتیشن یا حداقل پرده‌ای برای جدا کردن این «فضای خصوصی» نگذاشت... هیچ جای شرم و حیایی نیست، خیلی منزجرکننده است.

نظر دیگری چنین بود: "تصور کنید سعی کنید بخوابید در حالی که مردم از پله ها بالا و پایین می روند؟ باور نکردنی است."

نظر دیگری این سوال را مطرح کرد: "آنها ۴۵۰ دلار می گیرند تا به شما اجازه دهند در مکانی که مردم رفت و آمد می کنند هوا تنفس کنید و همچنین باید قبوض آب و برق را بپردازید؟"

به هر حال، این تنها فهرستی در انتاریو نیست که در بالای پله‌ها تشک دارد. سال گذشته، یکی دیگر از لیست اجاره‌ای نگران‌کننده در ریجنت پارک تورنتو نیز توجه‌ها را به خود جلب کرد. این آگهی یک تشک کوچک را نشان می‌داد که بالای پله‌ها پر شده بود و شبی بین ۷۰ تا ۱۱۵ دلار قیمت داشت.

منبع
torontoPersians
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز