مونترال صدرنشین قیمت پارکینگ در کانادا

Submitted on ی., 07/26/2020 - 01:30

همانطور که می‌دانیم، پارکینگ در مونترال یک دردسر بزرگ است. جدیدترین مطالعه در این زمینه که توسط وبسایت Fixter انجام‌شده٫ نشان می‌دهد که قیمت پارکینگ در مونترال از تمام کانادا بیشتر است.

به گزارش رسانه هدهد کانادا، پیداکردن پارکینگ در شهرهای بزرگ و پرترافیک معمولا سخت است و وقتی ما جایی را پیدا می‌کنیم که خودروی‌مان را در آن قرار دهیم یعنی در واقع ما ثروتمند هستیم.

نگاهی به شهرهای بزرگ و نرخ پارکینگ در مکان‌های مختلف نشان می‌دهد که پارکینگ در مکان‌های مشترک مانند فرودگاه‌ها، فروشگاه‌ها و مراکز خرید با قیمت‌های متعادل وجوددارد.

اما در برخی از شهرها حتی در این مراکز باید هزینه زیادی بابت پارکینگ بپردازید. در نیویورک در پارکینگ‌های خیابانی ۴.۵ دلار و برای پارکینگ‌های استادیوم‌ها تا ۳۳ دلار هزینه پارکینگ شما خواهدبود.

البته همه ما می‌دانیم که امریکایی‌ها در همه چیز می‌خواهند دست بالا را بگیرند.

از نیویورک که بگذریم٫ شهرهای بوستون و شیکاگو در امریکا و لندن و سیدنی در سایر کشورها٫ دارای بالاترین نرخ پارکینگ هستند.

در جدول نرخ پارکینگ‌ها در سطح جهان٫ مونترال در رتبه ۲۱ جهانی و رتبه ۱ در کانادا قراردارد. البته تورنتو دراین‌رابطه از مونترال پایین‌تر است و در رتبه ۲۵ قراردارد.

از دیگر شهرهای کانادا که در این فهرست قرار‌دارند٫ می‌توان به کلگری با رتبه ۲۷، اتاوا با رتبه ۳۳ و ونکوور با رتبه ۳۶ نام‌برد.

بالاترین نرخ ساعتی پارکینگ در مونترال با رقم ۱۰.۱۲دلار در City Hall و پس از آن٫ با رقم ۲۰.۲۴ دلار در The Bell Centre هستند.

خوشبختانه در مونترال٫ پارکینگ‌های ارزان هم پیدا می‌شوند و در بعضی نقاط قیمت پارکینگ تا ۳.۲۵ دلار نیز پیدا می‌شود.

به‌طورکلی قیمت پارکینگ در مونترال ۴۶.۳۳ درصد بالاتر از میانگین است و خوشبختانه در جمع ۲۰ رتبه اول دنیا نیست.

ارزان‌ترین پارکینگ‌های دنیا در سه شهر کیپ‌تاون، بوینس‌آیرس و دهلی‌نو قرار‌دارند.

بیشتر بخوانید:

منبع خبر: ام.تی.ال بلاگ

منبع
hodhod

بیشترین بازدید اخبار امروز