مرگ دلخراش زن جوان حین نزاع در خارج از ورزشگاه | حادثه‌ای که چهره فوتبال برزیل را خدشه‌دار کرد

Submitted on س., 07/11/2023 - 12:09

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ای اس پی ان، یک زن پس از اصابت بطری نوشیدنی به گردنش در حین نزاع در خارج از ورزشگاه سائوپائولو در برزیل جان خود را از دست داد. پلیس تایید کرده است که فردی در ارتباط با این حادثه دستگیر شده است.

گابریلا آنیلی، یکی از هواداران باشگاه فوتبال پالمیراس، هنگامی که قصد داشت وارد ورزشگاه آلیانز پارک شود تا بازی تیمش با تیم فلامنگو در سری آ برزیل را تماشا کند، بر اثر اصابت ضربه‌ای به گردنش کشته شد. این بازی با تساوی یک یک به پایان رسید.

پالمیراس در آخر هفته بیانیه‌ای صادر و تاکید کرد که آنها «نمی‌توانند بپذیرند که یک زن ۲۳ ساله در مکانی که باید برای سرگرمی باشد قربانی اعمال وحشیانه شود.» آنها همچنین تصریح کردند که معتقدند چنین حوادثی چهره فوتبال برزیل را در سراسر جهان خدشه‌دار می‌کند.

درگیری هواداران با یکدیگر در طول بازی به حدی بود که پلیس مجبور به استفاده از گاز اشک‌آور شد و داور در دو نوبت مجبور شد بازی را متوقف کند. بعد از این اتفاق، قرار شده قبل از شروع هر بازی‌ای که در آخر هفته آینده در لیگ برتر برزیل برگزار می‌شود، به یاد آنیلی یک دقیقه سکوت کنند.

رئیس کنفدراسیون فوتبال برزیل، ادنالدو رودریگز، هم گفت: «همانطور که موضوعات نژادپرستانه در فوتبال باید کنار گذاشته شود، برای رفتارهای خشونت‌آمیز هم باید کاری کرد. فوتبال در مورد اشتیاق است و نه مکانی برای جنایتکارانی که با خشونت رفتار می‌کنند.»

منبع
hamshahrionline
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز