لیست های جدید در یکی از شهرهای GTA به میزان ۴۰ درصد افزایش یافت

Submitted on س., 07/11/2023 - 18:51

به نظر می رسد کمبود فهرست منبع اصلی افزایش قیمت مسکن باشد. در حالی که بسیاری از جوامع در منطقه بزرگ تورنتو هنوز در تلاش هستند تا با تقاضای بازار مطابقت داشته باشند، به نظر می رسد برامپتون یک استثنا باشد و در ماه گذشته شاهد افزایش قابل توجهی در تعداد خانه های برای فروش بود.

برامپتون در ماه‌های اخیر کمبود مسکن را تجربه کرده است که منجر به افزایش فروش شده است زیرا خانه‌ها در برامپتون سریع‌تر از سایر بخش‌های استان به فروش می روند.

داده‌های وب‌سایت املاک Zoocasa.com نشان می‌دهد که تعداد خانه‌های موجود در بازار در برامپتون در ماه گذشته افزایش یافته است، در حالی که قیمت‌ها نسبتاً ثابت مانده است.

بنا بر گزارش تورنتوپرشنز، در ماه می، Zoocasa متوجه شد که موجودی مسکن برامپتون کم است، و خانه ها تنها دو ماه در لیست می مانند. این موجودی کم، سرعت فروش را در برامپتون تسریع کرده است و فشار بیشتری را بر خریداران خانه وارد می کند و باعث می شود به طور متوسط ​​حدود 20 روز خانه ها به سرعت در بازار فروخته شوند.

با این حال، هجوم ناگهانی ۱۵۱۷ فهرست جدید در بازار در ماه جولای وجود داشت که ۴۱ درصد از ۸۳۰ فهرست فعال ماه قبل جهش داشت.

در حالی که موجودی کلی مسکن در GTA در ماه گذشته به پایین ترین حد خود رسید، بازار برامپتون نسبت به ماه می بهبود یافت.

فروش در برامپتون نسبت به ماه قبل اندکی کاهش داشت، به طوری که ۶۶۰ خانه در ماه می فروخته شد و به ۶۰۴ خانه در ماه جولای کاهش یافت. قیمت مسکن در ماه جولای، اساساً بدون تغییر باقی ماند و میانگین قیمت انواع مسکن 1،113،948 دلار بود.

Zoocasa گفت که کاهش فروش در طول ماه های تابستان طبیعی است، اما فروش در ماه جولای در مقایسه با زمان مشابه سال گذشته در منطقه تورنتو بزرگ افزایش یافته است. فروش خانه در ماه گذشته به ۷۴۸۱ رسید که ۱۶/۵ درصد نسبت به سال قبل افزایش داشت که نشان می دهد تقاضا همچنان قوی است.

این گزارش می‌گوید خریداران تورنتو امسال نسبت به جولای سال گذشته مشتاق‌تر و با انگیزه‌تر هستند که منجر به افزایش شدید فروش و میانگین قیمت‌ها شد. اگرچه میانگین قیمت در مقایسه با ماه می اندکی کاهش یافت و به 1182120 دلار رسید، اما نسبت به ماه جولای سال 2022 به میزان ۳/۱ درصد افزایش داشت.

این گزارش همچنین نشان داد که خریداران برامپتون همچنان به خانه‌های مستقل و نیمه‌ متصل علاقه نشان می‌دهند، اما شرایط در بازار خانه‌های مستقل با میانگین قیمت به 1,307,542 دلار کاهش یافته است. داستان برای بازار خانه های نیمه مستقل نیز مشابه بود، جایی که میانگین قیمت ۰/۶۰ درصد نسبت به ماه گذشته کاهش یافت و به 1,019,653 دلار رسید.
تورنتوپرشنزداتکام
https://www.torontopersians.com/

منبع
torontoPersians
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز