خرید خانه مردم را فقیر می کند! بسیاری از کانادایی ها از خرید خانه پشیمان هستند!

Submitted on چ., 07/21/2021 - 19:47

آمار کانادا اخیراً داده هایی را منتشر کرده است که نشان می دهد ثروت خانوارهای کانادایی به دلیل افزایش قیمت مسکن افزایش یافته است و متوسط ​​کل دارایی های خانوار از یگ میلیون دلار فراتر رفته است. اما آخرین تحقیقات نشان داد که بسیاری از کانادایی ها از خرید خانه پشیمان هستند و می گویند که خرید خانه باعث فقیر شدن آنها شده است.


(عکس توسط کول برستون / بلومبرگ)

طبق گزارش Financial Post کانادا ، در یک نظرسنجی سه ماهه توسط شرکت تحقیقاتی معروف Ipsos برای MNP Ltd روشن شد که تقریبا نیمی (45٪) از پاسخ دهندگان بر این باورند که در 12 ماه آینده ، اگر طی دوازده ماه آینده وام نگیرند ، قادر به تأمین هزینه های زندگی و خانواده نخواهند بود. حتی نگران کننده تر این است که این نسبت این افراد نگران زیر قرض نسبت به ماه مارچ ۶ درصد افزایش یافته است.

این بررسی نشان داد که حتی یک سوم (32٪) کانادایی های صاحب خانه گفته اند که "خانه فقیر" هستند ، به این معنی که پس از پرداخت ماهانه هزینه های مربوط به مسکن ، پول کمی باقی می ماند.

آنچه حتی بیشتر غیرمنتظره است این است که یک پنجم (20٪) صاحبان خانه گفتند که از گرفتن بدهی بیش از حد برای خرید خانه پشیمان شده اند و در نتیجه زندگی آنها معمولاً در تنگنا است.

طبق گزارش ایپسوس ، حدود 5/5 میلیون صاحبخانه در برابر تغییرات شرایط مالی آسیب پذیر هستند ، به ویژه هنگامی که بانک کانادا افزایش نرخ بهره را اعلام کند یا کسی در خانه بیکار می شود.

در حقیقت ، به دلیل محدودیت های مختلف از زمان شیوع بیماری ، اکثر خانواده ها در کانادا به کنترل هزینه های خود کمک کرده اند. اکنون برای هر خانواده کانادایی پس از پرداخت همه قبوض، به طور متوسط ​​731 دلار باقی می ماند که افزایش 106 دلاری را نسبت به ماه مارچ نشان می دهد.

این نظرسنجی ممکن است این مطلب را روشن کند که چرا حدود نیمی (49٪) از کانادایی ها معتقدند که وضعیت بدهی فعلی آنها نسبت به قبل از پندمیک بهتر است ؛ 45٪ معتقدند که اکنون راحت تر از قبل از پندمیک می توانند بدهی را تحمل کنند.

اما به دلایل مختلف، دولت فدرال دیگر کمک مالی اضطراری ارائه نمی دهد، این حالت بحران مالی نمی تواند مدت زیادی دوام بیاورد.

در واقع ، کانادایی ها توجه جدی به افزایش نرخ بهره را شروع کرده اند. یک چهارم مردم نگران هستند که افزایش نرخ بهره تأثیر منفی بر ثبات مالی آنها خواهد داشت و یک سوم حتی نگران هستند که افزایش نرخ بهره ممکن است باعث ورشکسته شدن آنها شود.

بدیهی است که صاحبان خانه هایی که همچنان تحت بار وام های رهنی بیشتری قرار دارند، بیشتر نگران هستند و معتقدند که با افزایش نرخ بهره ، آنها در معرض خطر مالی بیشتری قرار خواهند گرفت.

با تخفیف اپیدمی و رفع انسداد و گشودن پی در پی استانهای کانادا ، کانادایی ها آماده هزینه های هنگفتی برای سفر و سرگرمی هستند.

گرانت بازیان ، رئیس شرکت MNP Ltd ، گفت: "با شروع اقتصاد ، به نظر می رسد تعداد زیادی از کانادایی ها دیگر باید پول خود را خرج کنند، باید به مراکز خرید و رستوران ها سرازیر شوند و با پروازهای داخلی و خارجی فروکش بیماری پندمیک را جشن بگیرند. همه چیز تمام شده است. بنابراین برای بسیاری از افراد، اگرچه پس از باز شدن شروع به کار خواهند کرد و برای مقابله با بدهی های جدیدی که ممکن است انباشته شود سخت کار خواهند کرد ، اما بدهی های انباشته شده آنها را برای سالهای طولانی همراه خواهد کرد.
تورنتوپرشنز
https://www.torontopersians.com/

منبع
torontoPersians
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز