خانه نیمه مستقل تورنتو با قیمت ۸۰۰ هزار دلار لیست شده بود ولی نهایتاً چند فروخته می شود؟!

Submitted on ش., 01/08/2022 - 20:00

یک خانه نیمه مجزا در مرکز شهر تورنتو زمانی با قیمتی نزدیک به ۱/۳ میلیون دلار ثبت شده بود. ولی الان قیمتش ۸۰۰۰۰۰ شده است. چی چیز تغییر کرده است؟


(منبع تصویر: گوگل مپ)

قیمت ملک: 799900 دلار

مکان: Leslieville - South Riverdale

ویژگی های خانه: این خانه نیمه مجزا در خیابان جونز 161 در محله ای شلوغ تورنتو با خیابان Dundas E در جنوب و خیابان جرارد در شمال واقع شده است.

آشپزخانه ارتقا یافته است که برای خود یک center island دارد!

اتاق نشیمن در ساختمان اصلی به قسمت غذاخوری متصل است.

ساکنان می توانند به راحتی به قلب تورنتو بروند یا با سوار شدن به تراموا به سمت شرق به سمت ساحل حرکت کنند. ۸ دقیقه پیاده تا مغازه‌ها و خواربارفروشی‌های میدان جرارد، و همچنین کافه‌ها، رستوران‌ها، مدارس و مهدکودک‌های اطراف می توان رفت.

اوتنیل لیچمور، کارشناس املاک و مستغلات توضیح می دهد که چرا قیمت آن اینگونه است؟

اتاق خواب سوم خانه به عنوان دفتر استفاده می شد زیرا اندازه آن مطابق با الزامات اتاق خواب تورنتو نبود. لیچمور گفت که قیمت احتمالاً یک تاکتیک تبلیغاتی به امید افزایش قیمت ها بوده است.

به گزارش تورنتوپرشنز،‌ در ابتدا، این خانه در اواسط دسامبر به قیمت ۱/۲۹۸ میلیون دلار ثبت شد. اما این فهرست در ۲ ژانویه لغو شد و از آن زمان به قیمت ۸۰۰۰۰۰ دلار مجدداً فهرست شده است.

لیچمور گفت: «من فکر می‌کنم این تاکتیکی است که جلب مشتری می کند.

سایر خانه های سه خوابه و دو خوابه مشابه با اندازه مشابه در همان نزدیکی به قیمت حدود ۱/۱ میلیون دلار فروخته شده است. لیچمور پیش‌بینی می‌کند که اگر فروشندگان مایل به پذیرش پیشنهادی با قیمت مشابه باشند، خانه تقریباً به همان قیمت، حتی تا ۱/۲ میلیون دلار فروخته خواهد شد.

لیچمور افزود، البته، فروشندگان می توانند تصمیم بگیرند که بفروشند یا نخرند. اگر احساس کنند به قیمتی که می‌خواهند نمی‌رسند، نمی‌توانند هیچ پیشنهادی را قبول کنند.»

در تئوری، زمانی که یک خانه با قیمتی نزدیک به ۱/۳ میلیون دلار در فهرست قرار می‌گیرد، خریدار پیشنهادی بیش از یک میلیون دلاری را می‌توان رد کرد. لیچمور توضیح داد که "بسیار محتمل" آنها قیمت معامله مورد نظر فروشنده را دریافت نکرده اند.

اوتنیل لیچمور گفت: «حتی اگر در بازار داغی باشیم... اگر فروشندگان مایل به مذاکره با خریداران نباشند، ممکن است خانه همچنان به فروش نرسد.

در فهرست آمده است که از سه اتاق خواب، کوچکترین آن به عنوان دفتر استفاده می شود. عرض اتاق ۱.۱ متر و طول آن ۱.۱ متر است، یعنی مساحت آن حدود ۱.۲ متر است. در شهر تورنتو یک اتاق خواب حداقل باید ۶ متر مربع مساحت داشته باشد.

لیچمور در این زمینه گفت: "واقعا ً اینطور نیست که فقط خانه را خرید باشید بلکه شما واقعاً ساکن در محله ای می شوید که گویی محله را می خرید."

لیچمور گفت: «هرچه خانه کوچک‌تر باشد، احتمالاً معامله بهتری خواهید داشت. اگر بتوانید در یک فضای کوچک زندگی کنید، ممکن است بتوانید ملکی با بودجه خود در اینجا پیدا کنید.»

تورنتوپرشنزداتکام
https://www.torontopersians.com/

منبع
torontoPersians
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز